jalan tar kat yala??? bia benar... | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

18 September 2011

// // Leave a Comment

jalan tar kat yala??? bia benar...

ok sambung story... aku pun refresh, solat n bersiap untuk gi carik mknn berbuka, kene kelua lorong 5 tu then belok kanan jalan2 kedepan kite akan nampak bemcm2 lauk pauk, manisan, air, nasik n mcm2 mknnla yg ade  nasik kerabu, nasik ayam, nasik puteh... hehe.... lauk pun segala mcm jenih aku xtau name la... main bedal je mkn, manisan pun byk ade siro pisang, pengat pisang, bubur jagung, bubur kacang ijau, byk lai la jenis bubr yg aku xtau name gak... (sggh menyedihkan), sume cm teringin nk mkn. tunjuk punye tunjuk last byk bukan main beli,... masing2 xsbr nk berbuka... mami, aku, dikti n kaklah mmg kene kuatkan kesabaran je b4 msk waktu. emm kt yala berbuke lewat a few minutes dr cni...

mase yg ditunggu da tibe... dgn penuh kesyukuran sbb da slmt sampai n kegembiraan sbb da berbuka kami pun mkn bersame, bestnye berbuke bersama keluarga... :))

malam tu kaklah ajak pi tempat orang berniaga mcm2 barang ada, baju kurung, kurung moden, kebaya, tudung, shawl, baju melayu, kopiah, kain pelekat, brooch, emm senang cite cm ala2 jalan tar la... rege baju kat sane lebih kurang kat cni je n lai mahal yela maunye tak baju amik kat cni, cmne nak jual murah.. time jalan2 tibe mateku terhinggap kat shawl cantik lai menarik. heee shawl LV, emm cabaran bile nak beli barang kat cni ialah bahasa.. hadoiii kat sane sume ore kecek sie (ckp thai), org melayu kat sane banyak yg xpndi cakap melayu... (sggh menyedihkan). mule dari orang tue yg umo ++50thn sampaila kebudak kecik 3thn sume cakap siam adui kadang2 rase rimas plk...

ok sambung cite psl beli shawl, xsangka jugak aku beli shawl kat cni pdhl xbyk pun shawl kt cni compare ngan jalan tar yg leh kate tiap2 mggu aku p... mule2 kakak jual yg xpndi lgsg berbhs ibunda die tu offer 150 baht kat aku... mitak tawar die bg 130baht je... hehe aku beli 3 skali gus...ok... pastu jalan2 lai sampai penat... kami pun balik la... duit pun da xde... dahla aku bwk duit ciput je, beli shawl pun utang org... aiii memalukan je org malaysia p sane shoppg utg org kmpg... huhu  malu2.

da sampai umah mami, kaklah, dikti n kwn2ku yg lain pi mkn mee kat kedai kakyah... spesel tul kedai ni... bukan sebab mee n nasik sedap tp ade sebb lain nape kedai ni spesel dari kedai mee lain...
haaa anak2 dara mmg suke gi kdi ni... ni aku agk je sbb kakyah ni ade 2 org anak bujang yg mak aihhhh hensem amatttttttt... mcm pelakon sinetron indon yg hensemnye... hehe miang haha... skali skale...2 org mamat ni kalo aku bwk balik kl mesti sume pelik cmne org cm aku leh dpt bf hensem bukan buatn cm diorg tu..tinggi, kulit putih melepak , hidung tinggi, mulut comel aii cite lebih2 kang... cukupla kalo aku ckp sape2 yg tgk diorg mmg ckp diorg hensem...

ok part mamat hensem ni nanti aku cite lai k, aku xjoin mkn psl kenyang lai n aku diet mane makan mlm wei... ok smpi ni je utk day 1 kat cane nanti sambung day 2 plak... ok chalo bete...

Cari Artikel