Testimoni ESP Shaklee Untuk Kurus dan Kulit Cantik | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

14 March 2015

// // 1 comment

Testimoni ESP Shaklee Untuk Kurus dan Kulit Cantik

Assalamualaikum semua :) ape kaba pagi ni? Dah breakfast? Kalau belum dan tak tahu nak breakfast ape, boleh cube ESP Shaklee, sebagai sarapan dan minuman harian. InsyaAllah lame-lame tanpa kita minta kita akan lebih Kurus dan Kulit lebih Cantik


Untuk entri kali ni saye nak share banyakkk Testimoni ESP Shaklee Untuk Kurus Dan Kulit Cantik. Special ESP Shaklee ni effect yang visible tu macam-macam. Ramai yang cube untuk slim tapi dapat sekali kulit cerah dan gebu. Atau ade juga yang ambil untuk menyusu dapat effect kulit lebih cerah dan berat badan turun! 


Bulan ni promosi ESP Shaklee beli 6 free 1, Zinc Complex beli 3 free 1 dan Vita lea For Children beli 3 free 1. Saya sangat yakin promosi ESP sangat ditunggu-tunggu oleh segenap warga Malaysia yang memang sukekan ESP Shaklee. ESP ni diorang minum macam minum air putih je, wajib minum hari-hari :)






Sebelum kite teliti testimoni-testimoni yang ade, akak belanje satu video sempena promosi ESP Shaklee ni, best video ni, akak likeeee hopefully reader semua pun suka. 





Testimoni pertama 1# ESP Shaklee Untuk Kurus

Puan Sitirohani Arissa  

Nak share lagi boleh tak??

ESP boleh buat kita ni konfiden dengan bentuk badan kita.

Selama berpantang anak ketiga, semua cakap badan susut betul.
Tapi part yang paling best kulit kita cerah tak kusam.
Sentiasa nampak bertenaga.

Makcik-makcik  dari kampung tegur.
Sejak lahir anak ketiga badan nampak slim.
Terima kasih ESP.





Testimoni ke 2#  ESP Shaklee Untuk Kulit Cantik


Puan Siti Rahayu  

Testimoni ESP.. biar gambar yang berbicara...

Mamayunyer cuatomer...Consume hampir 8 bulan.. giler ketara perubahan wajah...


Phewwww!!!!... tokey esp pon belom lagi dapat kulit segebus ini... ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… sangat jelessss.... rugi sapa yang x nak cuba... rugiii pada yang berfikir2 lagi nak consume atau tak...





Testimoni ke 3# ESP Shaklee Untuk Kulit Cantik

Puan Maria Javed


Antara kebaikan ESP atas tubuh Mai iaitu yang terasa ya amat dulu tak tau sekarang dah tau - kulit sangat sangat sangat cantik. Pada lewat 40an dengan stress keje, family, study, pencemaran tidak mudah untuk mengekalkan kulit yang sihat. 

Jeragat ternyata banyak memudarat dah hilang. Badan slim cantik berbentuk. Caranya mudah: mai amalkan 2 scoop ESP untuk kelazatan optimum mai campur 1/2 scoop cinch shake, 1/2 scoop mealshakes & 1 scoop Performance drink.

Baru mai tau bahawa ASID AMINO yang terkandung dalam ESP membina otot & menegangkan kulit. Ianya sebagai frame atau rangka untuk kulit tegang. Macam tu rupanya. Sekarang mai tidak skip ESP kemana pergi mesti bekalkan sebab ianya sumber tenaga selain membuatkan mai kenyang.


ESP TIDAK MENGEMUKKAN seperti sangkaan orang tetapi mesti tau cara pengambilannya. Mai minum diwaktu pagi sahaja. Masa lain mai belasah makan apa sahaja tetapi perasan tak pengamalan vitamin supplement yang lengkap buat kita tidak gemuk & tidak terlampau kurus. 

Tidak makan yang bukan-bukan.Cun cun dan yang penting pemakanan berkhasiat membuatkan kita terutama mai yang dah half century sihat walafiat. Alhamdulellah. Try la. Inshallah. Okay daaa.... 

ESP - HEALTHY SKIN MAKEOVER
Caranya : Selepas solat subuh ambil sebagai breakfast iaitu 3 scoops ESP campur mealshakes/PD 1 scoop & air direct dari water pitcher tidak perlu boiling water. Air hidup banyat zat. Sangat enak. Ulangi setiap subuh non stop. Hasilnya wallah. Selamat mencuba! Daaaa...

Pix dinner JUTAWAN SHAKLEE on 8 march 2015





Testimoni ke 4#  ESP Shaklee Untuk Kurus

Puan Marsyithah Khidzir

Mula-mula saya benci ESP. Pasal apa ?
Pasal mak mertua paksa minum stenfah cawan masa mula-mula pregnant anak sulung. Muka control dan telan terpaksa bila minum sebab nak jaga hati mertua. Rasanya... yaRabbi... macam telan kacang tumbuk!

Pregnant  kedua... mertua dah tak daya nak paksa ku minum ESP. Apa lagi nak promote lain2 produk Shaklee. Ikut suka menantu laa...
Sampai hari bersalin dan berpantang 2 minggu di rumah mertua. Secalit ESP pun saya tak ambik.

Mula ambil ESP bila kawan offer produk shaklee bila saya masalah kurang susu badan.
Masa tu ku rela telan apa saja asal menjadik. Dari milo, horlic.. sudahnya cuba ESP.


Hari pertama minum ESP.. saya tutup hidung. Campur milo nak cover bau yang direka otak. Tapi hasilnya alhamdulillah... ada jugak bertambah susu badan.
Sejak tu saya stiap pagi minum ESP. Sebelum tidur pun minum. Tapi minum dengan tutup hidung.

Dah lama sikit, bila dah setiap hari telan ESP, kawan beritahu lagi bagus jadi ahli. Jimat pun jimat. Sejak hari tu esp saya tak putus. Tapi badan pulak naik bam bam. Pening..pening...

Bila baca info di group Jutawan, saya cuba esp pagi sahaja n elak minum esp sebelum tidur. Ambil lecithin n alfalfa. Vitale n b complex tak tinggal.


Hasilnya selepas ramadhan 2013.. saya berjaya turun berat dari 70kg ke 57 kg. Magic tak.magic jugak. Semua atas kehendak. Bukan minum esp saja.. senaman naik tangga office stiap hari sepanjang Ramadhan sangat berbaloi!


Sekarang sehari tanpa ESP.. umpama pagi  tidak gosok gigi. Rasa kelat je mulut tak merasa ESP kosong tuh. Takyah campur apa dash.. ESP kosong ngan air masak pun jadi dah.

Tu lah... org tua pesan.. jangan benci sangat degan seseorang atau sesuatu. Sudahnya jadi semakin suka.

Tulah kisah cinta saya dengan ESP.






Testimoni ke 4#  ESP Shaklee Untuk Kulit Cantik


Puan Nursimatun MdYusof  

THIS IS ME..!!. Gambar real...NO make up... No 360's camera.. bukan cilok dari encik google tau..... Amik ESP utk tenaga tapi dapat EXTRA benefits... 

Kulit makin cerah berbanding 3 tahun lepas... Masa tu memang kelabu asap .. maklumalah asyik kena panas je... hahaha... tak sangka ESP boleh mencerahkan kulit saya... I love ESP  very much... muahahaha...




Testimoni ke 5# ESP Shaklee Untuk Kurus

Puan Hanys Jehari 

Jom berdiet dengan ESP dan CINCH.

Haa.. bestnya minum ESP ni tambah CINCH plak, memang terbaik untuk BERPUASA. sebab?

Perut tak berbunyi tau.. kalau makan nasi mak aiiih.. malu dengar time naik tren ke office. Dengan sahur ESP ni perut pun HAPPY je. Tambab CINCH satu sudu untuk boost metabolisme.
Hasilnya? Alhamdulillah. Membantu turun berat dari 78kg ke 65kg sekarang..

Muka pun dah kecik. Beza bulan 10 2014 dan bulan 2, 2015.




Testimoni ke 6#  ESP Shaklee Untuk Kulit Cantik

Puan Badariah Binti Umar

Cinta hati saya sejak 2013.

Sudah tentu ESP Shaklee

Bila dah berganjak usia 30-an, saya tercari-cari suplimen utk diri. Saya taknak cantik sangat tapi saya nak sihat.

ESP dengan kajian klinikal yg memiliki kualiti protin yg tinggi dgn mengunakan kacang soya yg mengandungi non-GMO. Kandugan 850g (1tin esp) dihasilkan dr 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera & boleh tahan lama.

Lagi best bila 1 hidangan ESP ni bersamaan 2x ganda daging, 4x ganda telur, 12x ganda susu yg rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric & sgt mudah diserap oleh tubuh kita.

Serius!!!

ESP bukan sekadar untuk tenaga tapi untuk kecantikan.

Bonus lain dr ESP ni, rambut saya dah tiada kelemumur & dah kurang gugur. Kuku makin lawa.Cantik muka, cantik kulit, cantik rambut, cantik kuku & cantik bentuk badan. Itu yang saya dapat dari ESP.

Dan 2014, saya tambah suplimen kesihatan dgn amalkan Vita E & Vita C.

Vitamin E ini dibuat dari minyak soya organik & minyak biji gandum. Manfaatnya melindungi hati, anti penuaan, anti-oksidan, baiki arthritis, menghalang keguguran & memperbaiki parut.

Manakala vitamin C membentuk kolagen, memperbaiki simptom pendarahan, tingkatkn sistem imun, memerangi kanser, mecantikkan kulit, perbaiki insomnia & kekalkan kolestrol sihat.

Saya tak minta cantik tapi saya minta sihat.

Alhamdullilah, syukur dgn rezeki saya dapat sihat & bonus dapat cantik.




Testimoni ke 7# dan 8#  ESP Shaklee Untuk Kulit Cantik

Puan Arifa Salle

Nak share jugak....sy jatuh cinta dengan ESP masa dalam pantang...masa tu susu badan tak banyak...so saya beli full.set menyusu....takut-takut nak cuba pada mulanya tapi lepas seminggu minum ESP....

paling ketara ialah bila tengok cermin nampak kulit makin cerah dan jerawat hilang ..parut-parut pun cepat hilang....start dari situ saya terus menerus consume ESP smpai sekarang ni



Puan Liana Jiha

Dulu saya tak suka ESP sebab dia berasaskan soya. Mungkin sebab pandangan negatif saya tentang soya dan provokasi yang mengatakan soya penyebab penyakit kronik. Itu dulu, kurang ilmu dan sikap tak ambil tahu. 

Tapi lepas kenal Shaklee dan study produk ESP, baru tahu kepentingan protin dalam badan. Yang terbaik sumber soya ESP adalah Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism iaitu soya semulajadi yang tidak diubah genetiknya), dicuci dengan air (bukan bahan kimia) untuk kekalkan Isoflavones, bebas kolesterol & laktosa dan yang penting mengandungi semua asid amino yang diperlukan badan. 

Kini, saya pengamal tegar ESP. Hari-hari adalah satu kemestian. Saya mula mengambil ESP untuk meremajakan kulit saya yang kusam dan berjerawat. Memang dulu kulit saya terlajak minyak terutama di zon T serta agak kering di pipi, jenis kulit kombinasi. 

Saya perasan jika saya mengambil ESP, banyak bahagian kulit yang telah diperbaiki. Kulit terasa lebih lembap terutama di bahagian muka. Bonus – tumit kaki yang kasar bergaris telah halus licin. Memang best penangan ESP ni. Tak rugi mencuba. 

Saya bertambah yakin kerana produk Shaklee berteraskan R&D. Bukan produk biasa tapi luar biasa. Inilah kisah cinta saya dengan ESP.


 

Testimoni ke 9# ESP Shaklee Untuk Kurus

Puan Susie Hengon-Taylor 

ESP oh ESP. Mula-mula beli ESP utk my husband tujuan utk turunkan berat badan. Buatkan utk my husband, terhidu sedap la pula bau ESP. Hati gatal nak tau apa rasa ESP. Saya ni pun memang suka minum minuman soya.

1st time rasa, wow....sedap rupanya ESP ni. Si
nce then, setiap kali ada saudara yg datang melawat kami di Australia, confirm minta tolong bawakan. Last year balik Sabah, pajak lagi bertong-tong untuk bekalan balik ke Australia. Kami husband and wife memang suka sangat...sangat ESP.

Sehinggalah sekarang, ESP tetap menjadi sarapan minum pagi. Walaupun my husband dah turun sekitar 30kg, kmi tetap setia dgn ESP. Gastric saya pun dah lama menghilang. Teruk juga gastric saya dulu. Hospital tu jd hotel penginapan huhu...

Saya sertakan gambar sebelum dan selepas Shaklee. Sekadar perkongsian utk semua. We are so thankful to have known Shaklee.




Apamacam? Dah tak sabar nak kurus dan cantik macam mereka yang dah dapat #shakleeeffect macam ni, jangan fikir lama-lama. Promosi tinggal lagi 2 minggu je. Rugi sangat tak grab at least 1 canister sekarang. 


Contact saye Huda cepat-cepat sekarang ke +6014-9209040, boleh call/sms/wasap/telegram. Atau jika nak emel pun boleh ke dasyifa14@yahoo.com


Boleh juga pm saye di Facebook Norulhuda Seman

*Sempena Aidilfitri 2016, akak nak bagi hiasan dinding Khat Kufi bernilai RM420 kepada sesiapa yang bertuah, nak tahu caranya klik link dibawah :)

Menangi Cabutan Bertuah Khat Kufi RM420



1 comment:

  1. ESP shaklee memang baik diamalkn kan. Lebih2 lagi ESP dari shaklee ni. Sy juga pengamal ESP ni.

    New Entri PROMOSI HARGA RUNTUH SHAWL Exclusive by Papaglamz

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen <3

Cari Artikel