Daftar Ahli Shaklee Dan Jimat RM94 | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

16 October 2015

// // 7 comments

Daftar Ahli Shaklee Dan Jimat RM94

Assalamualaikum semua, Apa khabar? Welcome Oktober...pejam celik, pejam celik kita dah nak berada dipenghujung 2015. Uihh...gerun plak rase. Semetara masih ada masa ni, meh akak share 1 peluang pemjimatan best melalui Cara Daftar Ahli Shaklee dan Bagaimana Kita akan Jimat RM94 as soon as kita daftar.

Berita hot ni sape yang taknak untungkan, RM94 banyak tu...boleh belanja lauk seminggu. Zaman-zaman ekonomi tak berapa nak stabil ni kita kene bijak berbelanja :)

Bila customer sms atau wasap atau emel akak tanya tentang produk ape yang sesuai untuk bantu selesaikan masalah mereka, biasa akak akan suggest untuk mereka mendaftar bila total purchase lebih rm500.




Atau customer memang nak save budget pun akak akan suggest untuk daftar terus. Ada jugak customer yang memang nak daftar so kita advice accordingly.

Jika anda ingin menggunakan produk Shaklee perlu tak  anda nak daftar menjadi ahli Shaklee atau cukup sekadar menjadi pembeli?

Tak perlula nak daftar, belum tentu lagi akan beli selalu...Ha ada tak fikir camni?

Akak jamin pasti ada punya...Hihi... yela kan tak salah pun kalau kita berfikir demikian. Tapi sebenarnya anda rugi jika tidak mendaftar menjadi ahli Shaklee, apatah lagi jika anda pengguna tegar produk Shaklee. Rugi..rugi...

Meh akak bagitahu kenapa anda perlu mendaftar menjadi ahli Shaklee walaupun anda rasa tak perlu atau tiada keperluan berbuat demikian :-


1. Untung 20%

Sekarang ni zaman perlu berjimat cermat, bila anda daftar je jadi ahli Shaklee automatically anda akan mendapat penjimatan sebanyak 20% harga ahli berbanding harga bukan ahli.

Kita kene bijak berbelanja. 20% bukan sikit dek non. Contoh katela total pembelian kita rm550, kalau kita mendaftar sebagai ahli Shaklee kita hanya perlu bayar rm 440 sahaja, ha berapa dah kita jimat rm110 tau. Banyak ke sikit tu? Banyak dah boleh belanja beli lauk dapur seminggu tu.


2. Percuma Sebotol Vita - Lea yang bernilai rm94!

Ha inilah part yang paling best, tapi ada jugak yang cakap eleh Vita Lea ni boleh buat apa kat aku, macam takde pekdah je...

Wait, wait, wait...tunggu dulu saudara-saudara sekalian. Sabar dulu...Vita-Lea adalah multivitamin pertama didunia yang dicipta oleh pengasas Shaklee iaitu Dr Forest C. Shaklee. Tahun ini genap 100 tahun Vita-Lea dipasaran dunia. Masih diperlukan oleh berjuta-juta umat manusia diseluruh dunia.

Dalam Vita-Lea ada complete 28 jenis vitamin dan mineral dari A sampai Z. Jika kita jenis yang malas nak makan suplemen banyak-banyak ambillah Vita-Lea sebiji, 2 kali sehari. InsyaAllah cukup untuk menampung lompang-lompang nutrien anda.




Kalaupun anda taknak Vita-Lea ni takpela, hadiahkan ibu atau ayah atau suami atau isteri ha mesti diorang gumbira senyum sakan sampai ketelinga. Ditambah dengan rasa terharu dihati...Ha kan bagi kredit buat anda hihi...

Ok untuk cerita lebih lengkap mengenai Vita-Lea ni makan bolehlah baca di entri akak mengenai Fakta Menarik Vita-Lea Shaklee, Multivitamin Paling Lama Didunia 


3. UV = Nilai Mata

Semua produk Shaklee mempunyai nilai mata (UV) masing-masing. So bila kita buat pembelian nilai mata ini akan terkumpul sehingga hujung bulan. Apabila mencecah minima 150 UV, Shaklee akan memberi bonus kepada anda pada pertengahan bulan hadapan.

Pemberian bonus adalah dalam bentuk wang tunai. Ha best tak? 150 UV bukan banyak mane pun tambah tolak rm500 camtu.

Tak perlu nak keShaklee untuk redeem bonus ni, Shaklee sendiri akan hantar kerumah by post. So bonus cash tu ikut suka andalah nak guna untuk apa ya...

Boleh buat beli top up telefon, belanja makan, buat belanja anak sekolah atau apa-apa ajelah yang anda suka. Ha kan dah jimat....


4. Shopping Online

Ha ini adalah salah satu keistimewaan menjadi ahli Shaklee. Anda tak terikat dengan agen Shaklee jika ingin membuat sebarang pembelian. Tak perlula survey-survey harga siapa jual paling murah sebab confirm-confirm anda dapat harga ahli.

So nak murah mana lagi? Anda bebas membuat pembelian produk Shaklee pada bila-bila masa dan dimana jua anda berada. Semuanya dihujung jari anda.


5. Peluang Menjalankan Perniagaan Dari Rumah

Ha yang ini panjang ceritanya dan akan dikisahkan secara detail dalam entry yang lain. Zaman internet ni dah berapa ramai jadi jutawan hanya dari rumah.

Diluar negara ada budak kecik jadi jutawan dengan menjual guli dari rumah, budak-budak remaja pun ramai, budak universiti lagi ramai...sampai tak sambung belajar nak berniaga dll

Jika anda salah seorang yang ingin menjana pendapatan dari rumah atau nak tambah side income dimusim-musim yang mencabar ni, apa kata anda share manfaat produk Shaklee yang telah anda gunakan kepada yang lain.




Iya, hanya dengan berkongsi manfaat, kesan positif yang telah kita peroleh hasil konsisten menggunakan produk Shaklee akan menjemput wang untuk masuk ke akaun bank anda.

Wah best tak? Ingat anda telah memilih antara pilihan produk terbaik didunia, Shaklee adalah pioneer dalam lapangan makanan tambahan. Kita memilih untuk memperbaiki kesihatan instead of rasa diri sihat bila sakit baru sibuk cari penawar.

Kita pilih untuk menjadi lebih sihat supaya usaha kecil ini dapat mencegah kita dari terkena apa-apa penyakit kronik atau degenaratif atau dalam bahasa senang paham is sakit tua contoh kencing manis, darah, strok, gout, batu karang dan seangkatan dengannya.

Makin tak pelik bila sakit-sakit macamni serang golongan-golongan muda, tak perlu usia mencecah 40 tahun dah macam-macam penyakit daftar dengan badan kita... Nauzubillah...

Nampak sangat cara hidup kita sekarang ni memang tak sihat huhu...


Macammana teruja tak untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee. Pemberian Vita-Lea secara percuma ialah sehingga 31 Oktober 2015. Bermakna tinggal kurang dari sebulan lagi untuk anda mendapatkan Multivitamin Paling Lama Didunia ni.

Jangan tangguh-tangguh karang menyesal nanti. Untung anda semua ni, saya dulu daftar ahli mana ada dapat apa-apa...Cuma starter kit dan ID Shaklee je...



Cara Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

Ok sekarang tibalah masa yang ditunggu-tunggu, bagaimana nak mendaftar ni. Mudah bin senang. Ada pelbagai cara, tapi saya bagitahu cara yang paling mudah dan cepat.

1. Anda cuma perlu hubungi saya di no +6014-9209040 melalui sms/wasap/telegram. Taipkan DAFTAR AHLI SHAKLEE  jarak kemudian beri detail nama penuh jarak alamat penuh jarak nombor ic/kp jarak dan alamat emel.

2. Anda bank in/pindahkan wang berjumlah RM 80 (RM69 - yuran daftar, RM11 - kadar pos) ke akaun Maybank akak 1640 1710 5403 - Norulhuda Seman.

Jumlah ini untuk pendaftaran sahaja, sekiranya ingin membuat sebarang pembelian bagi mendapatkan sebotol Vita lea, jumlah total perlu confirm dengan akak dulu k

3. Beri bukti pembayaran pada akak, jika anda nak cepat kami akan daftarkan anda hari ini juga, melalui sistem online yang pantas dan mudah.

4. Anda tunggu dengan hati yang gembira, insyaAllah dalam 2-3 hari sampailah produk pesanan anda beserta starter kit dan sebotol Vitalea percuma, tak masuk lagi free gift dari akak sendiri, hihi... untung ke untung?

5. Tunggu apa lagi cepat grab smartphone anda dan daftar menjadi ahli Shaklee dengan saya sekarang juga!




Orait sampai sini je perkongsian akak, diharap bisa membantu anda semua. Boleh hubungi akak untuk sebarang pembelian produk dan pendaftaran menjadi ahli Shaklee.

Akak boleh dihubungi  melalui call/sms/wasap/telegram ke +6014-9209040 atau emel ke dasyifa14@yahoo.com atau jika senang berhubung di Facebook boleh pm akak di Facebook Norulhuda Seman.

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini :)

7 comments:

  1. banyak faedah dan manfaatnya rupanya yang kita tidak tahu ya

    ReplyDelete
  2. kalau jad ahli mudah nak dapat barang ini di mana sahaja ya sis

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite boleh order online, so kalo order online dimana-mana dan bile-bile pun boleh beli
      kalo nak beli sendiri area kl ni ade di sri rampai dan sunway je :)

      Delete
  3. tak rugi jadi ahli, banyak manfaat yang diberikan sebagai ahli shaklee berdaftar

    ReplyDelete
  4. memang jimat sangat haaaa untung untung

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen <3

Cari Artikel