Khat Kufi Cantik, Berkualti, Harga Mampu Milik | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

14 April 2016

// // Leave a Comment

Khat Kufi Cantik, Berkualti, Harga Mampu Milik

Assalamualaikum semua, lamanya tak update blog ni, mood blogging entah kemana huhu...Ok straight forward akak nak share contoh-contoh hiasan dari Khat Kufi yang cantik, elegent, kualiti terbaik, menarik mata dan perhatian dan yang paling penting is harganya yang pastinya mampu milik.

Seni Khat Kufi memang bukan perkara yang baru dinegara kita. Ingat lagi dulu pernah tengok orang jual Khat Kufi dengan harga RM400++ saiz kecik je. Time tu nak masuk dekat pun tak berani.

Cantik tu memang tak dinafikan tapi kalau dah mahal sangat camno? Khat Kufi yang kami tawarkan dari material UV canvas 1440 dpi dengan kualiti terjamin, tahan panas dan tidak luntur. 

Saiz yang ada dari 1' x 1', 2' x 2', 1' x 1.5', 2' x 3', 1.5' x 4' dan 2' x 4'. 2.5' x 4'

Harga bergantung kepada saiz yang anda inginkan. 

Kami juga menawarkan perkhidmatan pos keseluruh malaysia dan juga dunia. Kadar pos bergantung kepada saiz Khat Kufi dan jarak post.

Tempoh yang diambil untuk Khat Kufi sampai ketangan anda ialah 7 hari bekerja selepas anda bank in duit kepada kami.

Gambar-gambar dibawah merupakan contoh design yang kami ada, anda hanya perlu pilih mana yang berkenan tetapkan saiz apa, kami siap uruskan order selepas bayaran diterima :)































Cantik-cantik semua design yang ada, memang rambang mata. Saiz yang dioffer dah tertera diposter boleh refer terus.

Jika anda berminat menghiasi dinding rumah atau pejabat dengan seni Khat Kufi jangan ragu-ragu untuk hubungi suami saya en Arif melalui call/wasap/sms ke +6016 - 2079040. Fast reply with warmth service menanti anda.

Cari Artikel