Promosi SuperBest Sempena National Conference 2016 | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

26 May 2016

// // Leave a Comment

Promosi SuperBest Sempena National Conference 2016

Assalamualaikum apa khabar? Lamanya akak tak bersiaran. Sebenarnya akak in the middle buat entry baru cumanya ambil mase sebab kene buat research panjang huhu...Tak siap-siap lagi. Orait akak nak kabo 1 ni pasal Promosi SuperBest Sempena National Conference 2016.

Sabtu ni 28 Mei 2016 ada event besar dari Shaklee setahun  sekali biasa memang akan ade promosi yang luarbiasa best. Tahun lepas buat dekat MIECC Seri Kembangan. Tahun ni diSunway Pyramid Convention Centre.




Macam-macam aktiviti yang ada, paling excited bagi akak is product demo. Demo untuk skincare Nutriwhite, Penapis Air Shaklee Water Pitcher. Set Healthy Home pun ada. Demo vitamin and supplement Shaklee ada.

Memang meriah. Time ni jugak ada sale selain produk Shaklee yang biasa kita beli tu seperti :-

  • Payung
  • Shaker
  • Pillbox
  • Wooven bag
  • Diaper bag shaklee
  • Sticker roadtax
Lebih fakta mengenai Shaklee National Conference 2016 adalah seperti berikut :-


1) Boleh bawa baby dan anak-anak

2) Makan sendiri

3) Tiket RM30 sahaja

4) Ada lucky draw hadiah utama iPhone 6s

5) Dapat goodie beg bernilai lebih RM80

6) Bermula jam  8 pagi , event start 10 pagi, habis pukul 5 petang

7) Ada jualan set-set  produk shaklee beserta free gift yang lumayan  dan lucky dip dengan setiap pembelian.

Ok akak nak share poster yang anda semua tunggu-tunggu dari tadi 




Ada 4 set yang dijanjikan free gift dan peluang memenangi cabutan bertuah. Memandangkan bulan puasa dah tinggal kiraan jari maka set yang dioffer adalah Set A Set Ramadhan dapat free sebotol Vitamin C Shaklee  yang bernilai RM 98.05 dan dapat juga free goodie beg cantik.

Dalam Set Ramadhan ada ESP, Mealshake, Performance Drink dan Lecithin. Info lanjut boleh refer entry akak yang lepas Set Puasa Shaklee k.




Set B adalah Set Detox Shaklee, sempena kempen Detox yang berlangsung dari April hingga June. Semua orang perlu detox memandangkan kita hidup didunia yang serba canggih. Makanan yang kita makan tu rupa ja macam makanan isi dalam entah ape-ape...

Set Detox Shaklee sebenarnya cadangan produk untuk overhaul sistem detox semulajadi dalam badan kita. Sebab banyak sangat toksin dari pelbagai punca yang menyerang kita setiap hari. So kita bantu sistem detox semulajadi kita agar dapat berfungsi seperti yang sepatutnya.



Dah berapa tahun umur kita? Pernah terfikir untuk servis badan? Kereta yang baru beli pun bukan main kita jaga hantar servis on time kenapa badan kita yang lagi rumit dan kompleks sistemnya tak pernah kita fikir untuk servis?



Macam mana sihat pun kita rase diri kita tetap kita kena jalani program detox. Jika anda memilih untuk jalani Program Detox Shaklee beserta produk cadangan seperti dalam Set B, akak akan guide macammana nak jalani program Detox ni. Provide menu khas sepanjang program ini . What do and don't yang perlu dipatuhi.




Ha camne special tak Kempen Detox Dari Shaklee ni? Jika anda dapatkan Set B yang mengandungi Vivix, Peppermint Ginger, Alfafa (L), Herb Lax dan Dtx Complex anda akan dapat hadiah special iaitu Cinch Shake Coklat yang bernilai RM 183. Wowwi bestnye!


Set seterusnya ialah Set C Set Kurus Shaklee, kita beli Set C kita dapat 1 canister ESP, 2 canister Cinch Shake coklat, 1 canister Cinch Shake cafe latte, 2 botol Lecithin dan kita akan dapat lagi percuma 1 canister Cinch Shake coklat - RM183

Memang berbaloi sangat-sangat. Ini stok Set Kurus Shaklee sampai selepas raya ye.

Dan last but not least is Set D iaitu pembelian 2 botol Vivix percuma sebotol Vitamin C - RM98

Dulu Shaklee ada buat offer 2 botol Vivix discount 5%, tapi sekarang dah habis offer tu. So comeback dengan offer yang sama tapi lebih jimat sebab dapat free sebotol Sustained Release Vita C. 

Jika kita beli Set B, C dan D automatically kita akan dapat free register ye maknanya jimat lagi rm70, selain produk Shaklee yang kita beli tu murah 20%. Dan kita juga entittle untuk Cabutan Bertuah!

Hadiah memang superb! Antaranya I Phone 6s, Vivix, Penapis air Shaklee, Nutriwhite cleanser, Collagen dan macam-macam lagi.

Untuk Set A pula perlu beli 2 set baru dapat free register dan boleh join Cabutan Bertuah. 



Orait tu je akak nak share siapa yang taknak miss peluang best ni contact akak cepat-cepat k sebab boleh beli hari Sabtu ni je iaitu pada 28/5/16, pastu habis dah offer ni huhu...







Cari Artikel