Vitamin C Shaklee Hanya RM60 Dengan Daftar Ahli Shaklee | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

08 August 2017

// // Leave a Comment

Vitamin C Shaklee Hanya RM60 Dengan Daftar Ahli Shaklee

Apa khabar semua? Ada perkhabaran best akak nak kabo untuk bulan Merdeka ni. Peminat-peminat. Vitamin C Shaklee mesti lompat bintang bila tahu perkhabaran ni sebab dengan Daftar Ahli Shaklee anda layak membeli Vitamin C Shaklee dengan harga rm60 sahaja tau. Betul tak tipu...

Pada yang tak tahu harga Vitamin C Shaklee adalah rm103, tapi bulan ni kita boleh dapatkan Vitamin C Shaklee hanya rm60 (tanpa gst). Jimat dekat rm43 jugak, memang best sangat ni.

Meh akak cerita dulu bagimana nak dapatkan offer best ni. Offer ni terbuka luas pada yang masih belum menjadi ahli Shaklee.

Mula-mula kita kene mendaftar menjadi ahli Shaklee, selepas mendaftar, untuk melayakkan kita beli Vitamin C dengan harga RM60, kita perlu membuat pembelian produk Shaklee minima RM400 (dalam harga ahli) atau 100 UV (unit value).




Dah daftar, dah buat pembelian then baru kita boleh proceed beli Vitamin C Shaklee dengan harga RM60 sahaja.

Pembelian mesti dalam satu resit, tak boleh kumpul-kumpul beli sikit-sikit sampai hujung bulan untuk cukupkan 100 UV, ha jelas tak?

Kalau tak nak daftar ahli and nak beli Vitamin C Shaklee murah, maaflah tak dapek den nak tolong. Sebab offer ni entittle untuk yang baru menjadi ahli Shaklee, die semacam suatu welcome gift gitu haha...

Banyak kelebihan Daftar Ahli Shaklee ni, tambah-tambah if pilih untuk Daftar Ahli Shaklee dengan kami dari group #SuperStarzFamily.

Panjang lebar akak cerita dalam entri terdahulu Kelebihan Beli dan Daftar Ahli Shaklee dari Group Superstar Shaklee.

Vitamin C Shaklee pun memang terkenal sebab murah dan sangat berkesan. Bila tanya customer yang baru beli atau repeat order, sume pun pakat bagitahu ramai yang syorkan beli vitamin C Shaklee berbanding jenama lain.

Kenapa anda perlu rebut peluang untuk dapatkan Vitamin C Shaklee dengan harga murah sangat ni akak nyatakan sebabnya disini Vitamin C Untuk Cantik Dan Sihat Secara Ekonomi.


Ok macam mana nak dapatkan offer ni. Caranya mudah je. Follow 3 step simple ni

1. Wasap akak di  https://www.wasap.my/60149209040 dengan taip 'DAFTAR AHLI SHAKLEE OGOS'

2. Confirmkan produk yang ingin dibeli, beri maklumat diri untuk pendaftaran

- Nama
- No IC
- No telefon
- Alamat
- Alamat emel
- No akaun bank
- Dari bank mana

3. Bank in payment ke akaun Maybank akak 1640 1710 5403 - Norulhuda Seman @ Abdullah

Orait tu je, tapi apa-apa kene wasap akak dulu k untuk tentukan kombinasi produk terbaik untuk masalah anda. Berapa jumlah yang perlu dibank in.

Ambillah kesempatan untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee dengan offer vitamin C murah ni. Dizaman semua hal nak kene jimat ni, baik kita bertindak bijak. Jom Daftar Ahli Shaklee dan dapatkan Vitamin C Shaklee hanya rm60.

Wasap akak k  https://www.wasap.my/60149209040




Cari Artikel