Pengedar Shaklee Yong Peng, Parit Sulong dan Batu Pahat | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

18 November 2017

// // Leave a Comment

Pengedar Shaklee Yong Peng, Parit Sulong dan Batu Pahat

Assalamualaikum semua, selamat berhujung minggu. Entri kali ni akak nak share pasal seorang anak bisnes akak yang aktif, berdedikasi dan bersungguh-sungguh sangat buat Shaklee. Namanya die Zaharah bt Nasir, beliau merupakan pengedar Shaklee bagi kawasan Yong Peng, Parit Sulong dan Batu Pahat.

Kita panggil die kak Zarah la ye. Kak Zarah ni ibu kepada 2 orang putera Zahazan dan Zafran dan isteri kepada inche Kamarul Zaharie. Menetap di Taman Melur Yong Peng.




Mulanye die cuba Shaklee untuk bantu suaminya yang asalnya tak alergik jadi alergik dengan habuk beras selepas mula bekerja dengan syarikat Faiza. Selain dari itu Kak Zarah sendiri ada gastrik, and anak bongsunya pula didiagnos sebagai ADHD.

Dari nak cube je sekarang dah jadi 1 keluarga amik Shaklee, termasuk mak mertua, ipar duai, alhamdulillah. Kak Zarah aktif dalam medium offline. Share dengan jiran-jiran, persatuan penduduk, group usrah yang beliau join.

Yang best offline ni selain dari sembang-sembang pasal produk, masalah kesihatan, kita jugak boleh tengok demo produk. Bukti ketulenan produk Shaklee bukan setakat sembang kencang je.

Nak tahu camne demo produk tu and ape produk yang kita akan buat demo tu kenelah contact kak Zarah sendiri ye.


Kak Zarah ada simpan stok Shaklee dirumah, yela kadang-kadang customer ada yang nak urgent. So simpan stok dirumah ni memang sangat perlu untuk membantu customer.

Hot Selling produk macam Vitalea, B complex, Vitamin C, Ostematrix, Gla, Omega Guard, Alfafa dan lain-lain. Paling laku keras is Ostematrix.

Kak Zarah rajin jugak share di Facebook personal beliau. Facebook Kak Zarah is Zaharah Nasir. Kak Zarah aktif buat sharing diFacebook. Untung sapa yang dapatkan produk Shaklee dari Kak Zarah sebabnya konsultasi yang diberikan dibimbing oleh doktor dan pakar ye.




Kami kan dari group Superstarz yang dibimbing oleh Master Salwa. Banyak training yang kami attend memang diberi oleh doktor sendiri dan ada doktor memang pakar dalam bahagian ilmu tersebut.

Ok berbalik kepada Pengedar Shaklee Yong Peng, Parit Sulong dan Batu Pahat kita ni. Selain dari tempat-tempat yang saya sebutkan Kak Zarah juga boleh COD (charge on delivery) ke tempat-tempat seperti Tongkang Pechah dan Simpang Renggam.

Kak Zarah pun rajin follow up customer tanya camne boleh amik ke suplemen, rasa camne, tanye perkembangan customer. Yela bab makan-makan ni amik mase bukan sakit dah bertahun, amik suplemen baru sekali dah terus sihat ha gitu.



So perlukan pantauan, follow up berkala. Kalau ada body adjustment yang kita rasa tak selesa pun Kak Zarah akan jawab. Sebab ada sesetengah seller memang tak dilayan la pertanyaan-pertanyaan selepas pembelian ni.

Sebelum aktif sebagai Pengedar Shaklee Kak Zarah dah lama jual roti, kek, kueh raya, amik order dari orang-orang sekeliling. Sedap air tangan kak Zarah ni...

Orait tu je, if nak order produk Shaklee boleh wasap terus kak Zarah www.wasap.my/60197504491. Pos ke seluruh Malaysia dan COD di tempat-tempat seperti Yong Peng, Parit Sulong, Batu Pahat, Simpang Renggam dan Tongkang Pechah.



Cari Artikel