Promosi Boombastic Shaklee April 2015 Cinch Shake, Lecithin, Dtx dan GLA Complex | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

03 April 2015

// // Leave a Comment

Promosi Boombastic Shaklee April 2015 Cinch Shake, Lecithin, Dtx dan GLA Complex

Asslamualaikum apa kaba semua dipagi 1 April yang bersejarah ni, bukan sebab April fool tapi secara rasminya GST bermula, jadi sejarah ditanah air kita. Ok sempena 'menyambut' GST ni, Shaklee telah membuat promosi besar-besaran untuk Cinch Shake, Lecithin, Dtx dan GLA Complex.


Ya Allah hepi betul kak dengan promosi ni, sebab tak pernah-pernah Cinch Shake dan Lecithin promosi sepanjang akak jadi agen Shaklee, tup-tup promosi sekarang. Ini berita sangat best kepada semua yang berhajat menguruskan badan.





Samada kita sedar atau tidak, bulan puasa bakal muncul dalam 2 bulan lebih lagi. So pada yang berazam nak cantik, ramping, segak dihari raya maka perlu mulakan sekarang. Bukan tunggu bulan puasa datang baru sibuk nak stat diet k.


Ok jom cerita pasal promosi yang super hot ni. akak perkenalkan Cinch Shake dulu. Cinch Shake merupakan meal replacement yang diperkaya dengan leucin untuk membantu memelihara otot semasa kita menurunkan berat badan.


Cinch mengandungi 24 gram protein, 6 gram serat, indek glisemik rendah yang membantu mengekalkan tahap gula darah dan mengekalkan tenaga. Ia juga membekalkan 24 jenis vitamin dan mineral penting. Hadir dalam 3 perisa istimewa Coklat, Vanila dan Cafe Latte.



Diperbuat daripada soya bebas GMO dan tidak mengandungi sebarang perasa, pewarna dan pemanis tiruan. Minuman berprotein penting untuk menurunkan berat badan kerana protein digunakan untuk membina otot, otot pula bertindak meningkatkan kadar metabolisme dan membakar kalori.


Makanan yang kaya dengan protein membantu mengurangkan rasa lapar maka mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan, so antara breakfast ke lunch atau nak sampai dinner tu takdela keje kita asyik nak megudap je...


Special Cinch Shake kerana ia mengandungi leucin yang membantu


  • mengekalkan otot yang ada
  • bakar lemak yang tidak diingini
  • kurangkan ukuran badan (inch loss) 


Special bulan April ialah kita akan dapat 4 canister Cinch Shake dengan membayar pada harga 3 canister sahaja. Jimat banyak...loyal customer akak mesti gumbira dengan promosi ini. Boleh beli sekarang untuk bekalan kuruskan badan sehingga raya. Plan wisely to save plenty amboii... 


Ok sekarang kite masuk cerita Lecithin Shaklee. Dalam sebotol Lecithin terdapat 180 kapsul, setiap kapsul mengandungi 520mg leciithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. 






Terdapat pelbagai fungsi Lecithin tetapi yang paling popular ialah sebagai pemecah lemak dan kolestrol. Lecithin diburu oleh mereka yang ingin berlawan dengan lemak-lemak didalam badan. Ia mampu menghalang obesiti, jika diambil dalam kuantiti yang banyak mampu mempercerpatkan pembakara lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.



Selain dari itu Lecithin Shaklee juga 

  • Membantu menyerap vitamin larut lemak A, D, E dan K. 
  • Melindungi dan memulihkan kesihatan hati
  • Mencantikkan otot dan kulit
  • Mengurangkan alergi.
  • Menghalang kejadian batu karang
  • Meningkatkan daya ingatan dan mengurangkan tekanan
  • Menghalang tekanan darah tinggi
  • Memperbaiki prostat lelaki
  • Meringankan sembelit


Nampaknya kaum Adam sangat disarankan mengambil Lecithin Shaklee sebagai makanan tambahan harian kerana ia banyak membantu mengurangkan sakit-sakit yang biasa berlaku pada kaum Adam. 


Promosi hebat bulan ini ialah pembelian 7 botol Lecithin Shaklee pada harga 6 botol sahaja. Boleh beli sekaligus, sebab Lecithin tak mahal murah je, sebotol RM56 sahaja, berbanding manfaat kesihatan yang bakal kite peroleh.   



Seterusnya kita story pasal Dtx Complex, sebenarnya akak dah cerita panjang lebar tentang Dtx Complex di entri sebelumnya. Detail akak terangkan mengenai Kepentingan Detox Untuk Kurus dan juga pelbagai fungsi penting Dtx Complex untuk kita.


Promosi bulan ini ialah 4 botol Dtx Complex dibayar pada harga 3 botol sahaja. Jimat RM165, banyak - banyak..dizaman GST ni kite perlu berbelanja dengan bijak dan cermat. Bukan semberono je..rugi nanti so penting untuk kita ambil kesempatan sempena harga sentap ini. 


Anggaplah Dtx Complex ini hadiah bermakna buat hati kita yang bekerja keras memproses pelbagai benda, ubat seperti panadol, ubat batuk, pain killer. Racun  serangga seperti ubat nyamuk yang kita hidu, asap rokok. Makanan segera, segala pengawet makanan, lemak trans dsb.


Last but not least is GLA Complex, GLA Complex adalah suplemen kegemaran wanita. Kalau kita tak biasa dengan nama GLA Complex takpa, tapi biasa tak dengar nama Evening Primrose Oil? Ape kaitan Evening Primrose Oil (EPO) dengan GLA Complex?


Ha meh nak story, GLA Complex terdapat dalam Evening Primrose Oil , Dan GLA ialah key yang bekerja dalam EPO. GLA ni sinonim dengan wanita sebab ia banyak membantu kaum Hawa yang ade masalah period pain teruk, period tak teratur, mood tak tentu arah time datang bulan, water retention dan breast pain.


Ia juga membantu melambatkan menopause, ha best tak? Bantu atasi hot flashes, penyakit susah tidur (insomnia), susah hadam dan depresion. Bila kita ambil dalam tempoh yang lama ianya akan bantu kita tampil awet muda gitu. Selain dari fungsi-fungsi diatas, GLA Complex turut membantu:-


  • Baiki masalah prostat lelaki dan kerap kencing.
  • Anti-oksida yang mampu tingkatkan sistem imun 
  • Menghalang pertumbuhan sel kanser 
  • Baiki inflamasi kulit seperti eczema, alergi, gatal-gatal, kulit kering, tinea, kurap, kurangkan bintik penuaan.
  • Menghalang komplikasi diabetes
  • Melangsingkan badan
  • Menghalang berat bertambah
  • Memulihkan rambut kering dan rambut gugur.
  • Membantu kanak-kanak autisme, yang sukar memberi tumpuan didalam kelas dan kanak-kanak hiperaktif.


Alhamdulillah selesai untuk 4 promosi boombastik oleh Shaklee untuk April ini. Jika anda mempunyai pertanyaan lanjut mengenai keempat-empat produk ini, sudi-sudikan dan jangan segan untuk hubungi saye Huda di +6014-92-09040, boleh call/wasap/sms/telegram. 


Boleh juga menghubungi saye melalui emel dasyifa14@yahoo.com atau pm di Facebook NorulHuda Seman. Saya bersedia menjawab soalan anda :)






Cari Artikel