PROMO ESP Shaklee Beli 6 Free 1 Mac 2014 | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

19 March 2014

// // Leave a Comment

PROMO ESP Shaklee Beli 6 Free 1 Mac 2014

Assalamualaikum w.b.t, Apa khabar sahabat-sahabat? Sekarang sedang survey tentang ESP Shaklee ye? Jika benar tekaan saya maka awak sedang berada di hentian yang benar dan tepat amboiii... hihi...Sebab saya akan cube berikan info yang betul bukan sekadar copy paste je huhu...



           Bonus bulan ni ialah Promosi ESP beli 6 free 1, ramai yang masih tak percaya dengan promosi ni, sebab Shaklee pernah beritahu yang takkan ada lagi promosi ESP sebab ESP Shaklee ialah hot selling produk. Tak perlu buat promosi pun memang orang akan beli.






          Nah sekarang dengan harga yang jauh lebih murah, beli 6 canister ESP automatik dapat keahlian percuma, jimat rm 75 register fee. Percuma 1 canister dan dapat lagi bonus tunai pada April 2014.



          Kalau kira berapa dah jimat bila beli ESP 6 canister bulan ni, total dalam RM 300++ uihhh macam susah nak percaya je. Namun inilah fakta yang harus kita terima dengan gembira...



          Jika anda memang sedang survey ESP untuk dibeli, jom beli dengan saya, saya akan share cara makan yang berkesan untuk kurus, untuk naikkan berat, untuk tambahkan tenaga dan lain-lain. Ambillah peluang untuk mendapatkan ESP sekarang juga kerana akan datang tidak tentu akan ada lagi promosi ESP atau tidak.



        Saya share sedikit pengalaman saya bersama ESP Shaklee. Saya mula mengenali ESP ketika diambil oleh arwah ayah yang ketika itu sedang melawan pelbagai penyakit dalam dirinya antaranya diabetes.



         Ketika tu saya memang tak ambil kisah langsung tentang Shaklee. Namun yang ketara memang status kesihatan arwah ayah meningkat, perlahan-lahan segala derita sakit yang dialami berkurangan...Alhamdullillah...



          Saya mula menggunakan ESP Shaklee pada bulan puasa tahun 2013, dengan harapan agar kenyang sedikit lama untuk menghadapi puasa sebulan disiang hari.



         Nyata jangkaan saya meleset, kerana bukan sahaja saya kenyang lebih lama malah perut saya tidak mengeluarkan siren-siren kecemasan yang melemaskan saya. Bukan itu sahaja kulit saya memang ketara makin lembut, bibir pun tidak pecah dan merekah.



           Sedangkan puasa Ramadhan diawal minggu pertama memang saya champion bibir mengelupas dalam famili dan sahabat-sahabat dipejabat. Kemudian lama saya stop ESP budget la kononnya... Sekarang alhamdullillah saya berbadan dua..:)) (ade bunga mekar dalam hati saya)





           Dah lama saya beli ESP Shaklee sejak tahu saya mengandung tapi saya biar die jadi hiasan atas rak. Mak saya berkali-kali remind untuk makan ESP bagi ada tenaga katanya. Tapi saya ignore je...tak pasti mengapa tapi yang nyata lidah saya memang tidak boleh menerima sebarang makanan jawabnya muntah jela...



           Sampai 1 mase balik dari pejabat badan saya betul-betul lemah, lembik memang rase nak baring je, nak bercakap pun tak larat. Nak dijadikan cerita encik husband pulak lambat sampai...:(((( Memang rasa nak pitam dan pengsan kat situ jugak..huhu...



           Sampai dirumah terus baring, tak larat sangat-sangat, perut lapar tapi nak bangun pun berat. Selang beberapa hari selepas kejadian tersebut saya ambil ESP dengan harapan  kurangkan kekerapan saya muntah dan bagi badan gagah sikit untuk bekerja...



           Nak tahu apa yang jadi lepas tu...Saya rase lebih bertenaga dari sebelumnya, dan yang paling penting saya dah tak muntah sangat...Alhamdullillah syukurnya ya Allah..termakbul doa saya memang Allah Maha Mendengar lagi Maha Memperkenankan permintaan.


Biasanya sehari 2-3 kali saya muntah sehari tapi kini memang tak muntah dah...Cuma masih lagi sedikit-sedikit rasa loya.



Sekarang kita tengok kelebihan ESP Shaklee  untuk anda :-


1.   Bantu memulihara dan memelihara rahim kita. (bagi wanita yang ingin hamil)

2.   Kuatkan rahim dan bantu pembentukan otot bayi ( wanita hamil)

3.   Banyakkan pengeluaran susu

4.   Bekalkan tenaga seharian (sangat membantu ketika berpuasa)

5.   Rasa kenyang lebih lama, membantu mereka yang ingin kurus

6.   Bantu mendapatkan kulit yang gebu dan lebih cerah.

7.   Kurangkan parut dan cela diwajah.

8.   Bantu hilangkan jeragat

9.   Kurangkan kedutan dan garisan halus

9.   Bantu kurangkan kesan stretch mark

10. Bantu kurangkan sakit psoarisis

11. Kurangkan alergi dan ekzema

12. Kurangkan rambut gugur

13. Bantu melebatkan rambut

14. Bantu melambatkan rambut beruban

15. Bantu menganjalkan aset wanita

16. Bantu mengekalkan kepejalan otot

17. Bantu kuatkan sistem imun

18. Paras GI yang rendah, bantu kekalkan gula darah dalam paras normal (sangat sesuai untuk diabetes)

19. Bantu atasi sakit gastrik

20. Membantu merendahkan paras kolestrol

21. Meningkatkan kesihatan jantung dan prostat

22. Bantu pembentukan sel darah merah - boleh mengelakkan anemia

23. Bantu mempercepatkan proses penyembuhan luka

24. Meningkatkan memori dan fokus ketika belajar

25. Mencegah risiko osteoporosis

26. Menyokong kesihatan jantung

27. Berupaya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser

28. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda

29. Membantu penyerapan vitamin yang lebih baik.

30. Mengawal penyakit SLE

31. Bagus untuk ibu mengandung, berpantang dan menyusu

32. Setiap 1 hidangan ESP bersamaan 2x daging, 4x telur, 12x susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap.


Nak kulit flawless camni? Jom amik set kulit  cantik Shaklee dan ESP


Tetapi anda tidak akan mendapat 1 pun manfaat diatas jika anda tidak mendapatkan produk ini dan mencubanya sendiri huhu...Sekarang kita faham mengapa ESP Shaklee merupakan hot selling produk sepanjang zaman.



              Jika anda memang berniat nak beli ESP tapi masih dalam peringkat berfikir, cadangan saya tidak perlulah berfikir lame2 buatlah keputusan yang bijak dengan terus membeli ESP Shaklee sementara promosi ini masih berjalan.


             Saya akan bantu apa yang saya mampu mengikut keperluan dan masalah anda. Untuk mendapatkan semua manfaat diatas penting untuk kita mengambil ESP dengan cara yang tepat mengikut saranan pakar pemakanan Shaklee dan saya tahu caranya :)) Kite layan dulu testimoni ESP Shaklee yang superb.



1. Puasa 



2. Kulit Cantik dan Kurus




3. Gastrik




4. Susu Badan



5. Morning Sickness




6. PCOS





7. Stretchmark






              Apemacam? yakin dah? puas hati? Apalagi jom dapatkan ESP Shaklee sekarang juga, beli 6 percuma 1 hanya pada bulan Mac 2014 sahaja. Anda cuma perlu emel saya di dasyifa14@yahoo.com, atau sms/wasap/telegram di 014-9209040.



Rebut peluang ini sekarang kerana boleh jadi ESP out of stock kerana sambutan hangat diluar jangkaan, jika anda lambat amattttlah rugi.






Cari Artikel