7 Sebab Vita-Lea For Children Shaklee Menjadi Rebutan Ibu Bapa Dan Anak-Anak DiMalaysia | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

17 January 2015

// // 12 comments

7 Sebab Vita-Lea For Children Shaklee Menjadi Rebutan Ibu Bapa Dan Anak-Anak DiMalaysia

Vita-Lea For Children dah lebih setahun tiada dalam pasaran. Kini muncul balik buat come back baik punye diawal tahun Januari 2015. Multivitamin kanak-kanak dengan improved formula dari Shaklee terbaik untuk diberikan pada anak-anak yang sedang membesar.



Saiz sebesar bola mate hitam, memang sedap dikunyah!


Kajian terbaru menunjukkan 25% sumber kalori kebanyakan anak-anak ialah dari makanan ringan. Kentang goreng merupakan sumber sayuran no 1 mereka.


Kajian tersebut turut menyatakan kekurangan nutrisi yang berpunca dari pemakanan yang tidak sihat menjejaskan prestasi anak-anak disekolah, mempengaruhi sistem inum, tumbesaran tulang dan perkembangan fizikal mereka.



Dinegara kite sendiri, 9/10 kanak membesar dengan kekurangan nutrisi penting seperti vitamin A, D, kalsium dan zat besi. Mungkin dalam hati kite menafikan yang anak-anak kite termasuk dalam nisbah ini. Atau memang benar anak kita salah seorang dari 9 kanak-kanak yang kekurangan diet yang seimbang.




Terdapat 7 keistimewaan Vita-Lea For Children sehingga amat rugi jika ada anak-anak yang sedang membesar kite tak bekalkan dengan multivitamin ni. Tablet sebesar bola mata anak-anak ini juga mampu menutup lompang-lompang nutrient anak-anak kita. Berikut ialah kelebihan Vita-Lea For Children Shaklee


1. Mengandungi
  • 18 jenis vitamin dan mineral perlu.
  • 100% vitamin A, C, D dan E serta kesemua 8 vitamin B.
  • Kalsium, magnesium, zinc, copper dan pelbagai mineral lain. 

2. Formula yang diperbaharui berbanding yang lama.




3. Menggunakan pemanis semulajadi xylitol yang tidak akan menyebabkan kerosakan gigi.

4. Tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan.

5. Bebas gluten, datang dalam perisa anggur yang sangat sedap, anak-anak pasti sukakannya!

6. Multivitamin kanak-kanak terbaik dipasaran, jumlah nutrient lengkap dan memenuhi keperluan tumbesaran anak-anak, penyerapan mudah dan pantas.


Perbandingan Vita-LEa For Children Shaklee dengan multivitamin kanak-kanak jenama lain



7. Sangat sesuai diambil kanak-kanak berusia 4  hingga 12 tahun terutama yang tidak suke makan sayur.





Bayangkan kite bagi anak-anak kite makan semua ni dalam masa sehari ? Mesti sakit perut muntah 3 hari anak kita. Dah jadi masalah lain. Tapi semua ini dah dimudahkan, hanya 2 biji Vita-Lea For Children / sehari. 


Anak-anak kite sudah mendapat bekalan nutrient bagi melengkapkan keperluan nutrisi harian selain daripada makanan yang dimakan setiap hari.


Rebut peluang mendapatkan Vita-Lea For Children dengan harga yang lebih ekonomi, kerana bulan Febuari Shaklee menawarkan promosi Vita-Lea For Chilrden Beli 3 Free 1. Memang berbaloi-baloi dan super jimat.




Ramai yang beli banyak-banyak terus simpan stok, tindakan yang bijak dan pantas kerana kita semua maklum tahun 2015 keadaan ekonomi semakin kritikal, tambahan bulan April akan dilancarkan GST, harga barang confirm naik...


Hubungi saya sekarang untuk konsultasi lanjut tentang pemakanan anak-anak, kami akan cube bantu tuan puan dengan servis berkualiti beserta cadangan produk terbaik memenuhi keperluan anda.


Feel free untuk call/sms/wasap/telegram ke +6014-9209040 atau boleh juga emel ke dasyifa14@yahoo.com. Boleh juga pm saye di Facebook Norulhuda Seman

*Sempena Aidilfitri 2016, akak nak bagi hiasan dinding Khat Kufi bernilai RM420 kepada sesiapa yang bertuah, nak tahu caranya klik link dibawah :)

Menangi Cabutan Bertuah Khat Kufi RM420



 

12 comments:

  1. cahayacinta.com
    Makanan menu bagus untuk anak anak membesar sekarnag inikan...budak sekarang nak bagi makan perlu bekalkan vitamin utk hari dan masa hadapan

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. betul, camne sayang pun kite ngan anak kite, kite takle perhatikan die 24 jam, ape pilihan makanan yang die buat untuk masuk perut kite tak dapat kawal sume tu, so sangat bagus kite buat protection dan preparation awal dengan bekalkan nutrient terbaik untuk anak-anak syurga kite :)

      Delete
    3. vitamin bukan pilihan dah sekarang, lebih kepada keperluan. :)

      Delete
  2. banyak betul khasiat unutk anak-anak nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. khasiat makanan kite boleh peroleh dari sumber makanan harian kite, cumenye mungkin tak lengkap sebab anak-anak kadang-kadang makan milih, sedangkan nutrient yang lengkap adalah vital untuk anak-anak membesar :0

      Delete
    2. khasiat makanan kite boleh peroleh dari sumber makanan harian kite, cumenye mungkin tak lengkap sebab anak-anak kadang-kadang makan milih, sedangkan nutrient yang lengkap adalah vital untuk anak-anak membesar :0

      Delete
  3. nmpk best ni... klu promote habis2an di media sosial insyaAllah laris..

    huda buat la contest sikit ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih atas cadangan, saye akan buat nanti tengah pikio strategi terbaik :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. saya bagi ni. tapi anak tak suke pun. di buang balik.

    ReplyDelete
  5. saya bagi ni. tapi anak tak suke pun. di buang balik.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen <3

Cari Artikel