National Conference Shaklee 2015 | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

23 June 2015

// // Leave a Comment

National Conference Shaklee 2015

Assalamualaikum semua, apa khabar so far camne dah masuk 5 hari kita berpuasa Alhamdullilah...
if sesiapa yang asyik rase lesu, terlalu penat, kering tekak yang amat. Jom cube Set Puasa Shaklee dijamin pasti anda akan berpuas hati.


Kali ini akak nak cerita tentang event tahunan paling besar Shaklee iaitu  National Conference (NC) 2015 yang berlangsung pada 6-7 June 2015 di MIECC Mines Exhibition Centre. 2 hari tapi akak join pada hari Ahad sahaja, adui rase rugi and nyesal tak join dari awal.











Tiket masuk NC berjumlah rm30 tapi goodie bag yang kami dapat berjumlah lebih rm100 ++, fuhh memang berbaloi sangat-sangat. Akak beli 2 tiket rase menyesal tak beli lebih huhu... Kami dapat

  • 1 eco bag yang awesome
  • 1 booklet YES (Young Entrepreneur System)
  • 1 booklet NC
  • 1 car sticker besar Shaklee
  • 1 sticker kecil yang boleh tulis atasnya
  • 1 shaker canggih yang multipurpose
  • 1 keping voucher bernilai rm50
  • 4 sachet Shaklee Collagen Powder (1 sachet bernilai lebih rm 20)



Sepanjang event berlangsung kami juga boleh menikmati minuman Cinch Shake Coklat yang super lazat, sedap dan berkhasiat paling penting bantu kite kurus gitu hihi...



Lepas redeem goodie bag terus kami guna shaker untuk bancuh Cinch Shake tu, heaven betul makan benda free ni lagi heaven bile benda free tu mahal!


Kami tiba time tu tengah rehat lunch, so kami pun pergilah ke Mines Shopping Mall untuk lunch disana. Setel makan dan solat semua kami pun masuk kat dewan utama. Time kami masuk tengah bagi award Presidential Master (PM) Shaklee.


Selepas itu perkongsian dari PM Norita Mohd Idris & Mohd Naquib. Time sharing ni mereka yang bakal naik stage untuk Leadership Consistency 21% tengah que kat kanan dewan. Punyela ramai yang qulified sampai kebelakang diorang que.


Akak dan husband gilir-gilir dukung Mujahid, kadang-kadang kami keluar. Dekat luar pun memang syok sebab ada booth-booth yang siap buat demo produk-produk Shaklee. Antaranya Set Skin Care Nutriwhite, Set Get Clean Shaklee, ada talk mengenai YES Pack Shaklee dan macam-macam lagi.




Tapi sayang seribu kali sayang time akak pergi petang tu semuanya dah tutup, huhu...sedih. Time ini ramai yang beli Shaklee Collagen Powder dan Sustained Release Vita C sebab Shaklee buat promosi Beli 7 pada harga 6. Dan setiap pembelian akan berpeluang dapat cabutan bertuah.


Cabutan bertuah paling mahal is voucher produk RM1000 !! Akak nak beli tapi husband cakap stok ada lagi so tak jadilah beli huuu....


Habis recognition untuk Leadership Consistency 21% ada persembahan dari Ella. Ella nyanyi 4 buah lagu. Tiba-tiba teringat zaman kanak-kanak membesar dengan lagu-lagu Ella. Lagu ke-3 is Gemilang dan yang terakhir Standing In The Eyes Of The World.


Time ni rase semangat sangat dan terharu. Dan sebenarnya bercampur aduk perasaannya tu. Dada ni rase nak meledak. Rasa nak share sampai semua orang berjaya di'touch' oleh Shaklee. Dapat rasakan kebaikan produk Shaklee dan dapat rasa ekonomi dan kualiti hidup yang lebih baik.


Sungguh-sungguh Huda buat Shaklee, kerja keras sekarang untuk dituai akan datang aminnn....






Cari Artikel