PENGEDAR VIVIX SHAKLEE BIMBINGAN DOKTOR DAN PAKAR NUTRISI | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

16 July 2017

// // 1 comment

PENGEDAR VIVIX SHAKLEE BIMBINGAN DOKTOR DAN PAKAR NUTRISI

Bismillahirrahmanirrahim. Alhamdulillah. Saya adalah PENGEDAR VIVIX SHAKLEE yang mendapat bimbingan intensif dari doktor dan pakar nutrisi sejak tahun 2013.






Saya juga adalah PENGEDAR VIVIX yang mempunyai latar belakang pendidikan dalam bidang pemakanan dan kesihatan, bukan SHAKLEE semata-mata.



3 tahun selepas entry VIVIX SHAKLEE saya, ramai pesakit yang berjaya sihat dengan ikhtiar VIVIX. Alhamdulillah. Saya ad kongsikan dalam video berikut :

...





...


Jaminan Kualiti dari Pengedar VIVIX Shaklee


Sebagai Pengedar VIVIX Shaklee yang terlatih secara exclusive dari Shaklee, saya amat mengutamakan kualiti VIVIX yang customer saya beli dari saya.

Shaklee Corporation sendiri menetapkan piawai / standard terhadap kualiti VIVIX Shaklee yang dihantar ke Malaysia dari US.

Shaklee US menghantar VIVIX melalui cold air freight, bukan melalui kontena seperti Produk Shaklee yang lain.

Kenapa Shaklee hantar dalam keadaan sejuk? Kerana VIVIX adalah amat sensisitf terhadap suhu.

Bahan dalam VIVIX adalah semuanya natural / semulajadi. Tiada bahan pengawet ditambah untuk menjamin ketahanannya.

Oleh itu VIVIX perlu sentiasa dikekalkan dalam keadaan sejuk

Kerana itulah SHAKLEE INTERNATIONAL HQ di US menghantar VIVIX dalam keadaan sejuk

Dan kerana saya adalah PENGEDAR VIVIX SHAKLEE yang terlatih dan menjaga kualiti ini, saya juga menghantar VIVIX kepada customers saya dalam keadaan sejuk.

Kesemua VIVIX yang saya hantar selama ini adalah melalui COD dalam ice bag ataupun melalui pos secara exclusive cold parcel.

VIVIX yang terdedah kepada panas boleh rosak dan hilang khasiat dalam masa beberapa jam sahaja.

Sayang sangat, beli VIVIX mahal tetapi rosak kerana terdedah kepada panas semasa di pos.

Kerana itulah ramai orang mengadu kepada saya, mereka beli VIVIX dari Pengedar Shaklee lain tetapi makan dah berbotol pun tiada kesan.

Sebenarnya bukan VIVIX tu tak berkesan, tetapi kerana VIVIX yang mereka terima adalah yang telah rosak kerana terdedah kepada panas.

Bagi anda yang ingin mendapatkan VIVIX, pastikan VIVIX anda berada dalam keadaan sejuk semasa anda menerimanya.

Untuk mengelakkan kerugian, pastikan anda mendapatkan VIVIX SHAKLEE anda dari PENGEDAR VIVIX SHAKLEE yang terlatih : 014-9209040


Terima kasih dan selamat mendapat manfaat dari VIVIX SHAKLEE.







1 comment:

Terima kasih kerana sudi komen <3

Cari Artikel