Harga Youth Shaklee Skincare Yang 100% Semulajadi | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

10 August 2018

// // Leave a Comment

Harga Youth Shaklee Skincare Yang 100% Semulajadi

Assalamualaikum ape kaba semua? Lamanya akak tak update blog ni huhuhu...Ok stop huhu kalo ni akak nak cite pasal  skincare Shaklee yang tengah ngetop iaitu Youth Shaklee Skin Care. Untuk entri ni akak nak bagitau harga je dulu, Harga Youth Shaklee Skin Care Yang 100% Semulajadi.

Sebelum tu meh kita berkenalan dulu dengan Youth Shaklee Skincare, ape yang best sangat pasal Youth ni. Youth dihasilkan bagi menggantikan skincare lama iaitu Enfuselle dan Nutriwhite. Shaklee menjalankan kajian terperinci selama 8 tahun, iye 8 tahun then barulah lahir Youth ni.

Ha 8 tahun ye research barulah keluar Youth ni, confirm bukan produk sebarang! Orang yang konsisten menggunakan Youth ni banyak dah berubah wajahnye. Makin cun and muda gitu.




Dunia sekarang semua pun nak muda kan? Kalo tengok drama-drama yang semua orang duk gile tu, mak-mak semua dah macam kakak. Nenek plak macam mak ha!

So sikit sebanyak kita pun terdorong sebenarnya tuk kelihatan muda, yela sape nak tua huhuhu...

Sekarang ni kalau akak tengok gambar akak zaman umo 20'an gitu memang tersenyum sendiri. Sekarang ni bila jadi suri rumah nak konsisten pakai skincare tu memang mencabar. Kalau kerja nak tak nak kene pakai moisturizer sebab nak pakai bedak.

Takkan pakai compact powder tak lapis dengan moisturizer huihh kering kulit nanti. Tapi bile duk umah ni memang lain bebenor anginnye. Takpela lets end here jom kita masuk bab Youth Shaklee Skin Care.






Ok Youth Shaklee Skin Care dicipta bagi memastikan dunia luar melihat kita macammana kita lihat diri kita yang muda tu, caranya dengan sel-sel kulit kita dijana semula maka mereka akan bertindak seperti sel kulit muda.

Shaklee siap janji lagi kalau kita guna Youth Shaklee Skin Care bukan setakat kulit kita akan bertambah sihat bahkan berubah menjadi lebih muda. Hasil klinikal tanpa kompromi, ha bukan main lagi.

Ok Youth terdiri daripada

1. Luminous Gel Oil Cleanser
2. Perfecting Skin Toner
3. Youth Activating Serum
4. Age Defense Moisturizer - SPF 50
5. Advanced Renewal Night Cream Light/Rich
6. Radiance C + E


Shaklee buktikan pada kita untuk cantik, muda, lawa tak perlu nak berkorban guna kaedah yang belum tentu selamat yela, produk kosmetik, cucuk sana sini, rawatan laser bagai tu memangla depa claim selamat, tapi betul ke 100% selamat?

So akak-akak jangan risau, jangan susah hati produk Youth 100% selamat dan tulen. Secara klinikal terbukti buat kulit kita kelihatan jauh lagi muda. Jauh mana? Ok ni fakta k, 2/3 pengguna Youth akan kelihatan lebih muda sedekad.

Ha sedekad tau! Kalau akak-akak dah umo 50'an akan nampak cam 40'an je silap-silap akhir 30 amboi!

Kalau umo 40'an nampak cam baru 30'an jah, kalau 30'an nampak cam baru masuk universiti gitu! Memang meletup u!


Ok sekarang jom kita berkenalan dengan setiap satu produk Youth beserta Harganya sekali.

1. Luminous Gel Oil Cleanser 



Pembersih 3 dalam 1, bebas sabun dengan pH yang seimbang. Pembersih ini menggabungkan vitamin yang dipaten, polifenol dan alga untuk membersihkan secara lembut dan mendalam dan menyediakan kulit kita ke langkah seterusnya.

Lepas cuci muka dengan Luminous Gel Oil Cleanser ni, kulit rase lembut, bersih and fresh sangat! Muka kita akan lebih berseri.

Bahan utama :-

Vital Repair +Ⓡ Complex. Ekstrak Anggur Muskat, Alga Hijau Complex.

Harga Luminous Gel Oil Cleanser ni cume RM193.75 sahaja.


2. Perfecting Skin Toner




Berfungsi membebaskan kulit anda dari pelbagai sisa kotoran dari persekitaran, serikan semula kulit yang kusam. Bukan sekadar membersihkan kulit dari sel kulit mati,

Perfecting Skin Toner Youth juga membantu menghidratkan dan membekalkan kulit dengan vitamin penting, polifenol dan bahan - bahan botanikal untuk kulit yang lebih berseri

Bahan utama :-

Vital Repair +Ⓡ Complex. Ekstrak Anggur Muskat, Alga Hijau Complex.

Harga Perfecting Skin Toner ini hanya RM 200 sahaja.




Youth Activating Serum mengandungi 10x ganda bahan aktif sebagai langkah awal pembaharuan sel-sel kulit wajah. Dengan campuran vitamin, polifenol dan Youth Complex, serum ini menyokong pengeluaran kolagen dan melakukan pembaharuan sel hingga keperingkat selular.

Menjadikan kulit tampak berseri-seri, lebih muda seperti remaja.

Bahan Utama :-

Youth Complex dengan Sel Epal, Lotus Japonicus dan Vitamin A berkapsul.

Harga Youth Activating Serum cuma RM412.50

4. Age Defense Moisturizer - SPF 50




Berfungsi melindungi kulit kita daripada sinaran matahari dengan SPF 50 yang berspektrum luas bagi menapis dan menghalang sinaran ultraviolet gelombang panjang UVA dan sinaran ultraviolet gelombang pendek UVB daripada menembusi lapisan kulit.

Vitamin dan bahan botanikal membantu melembapkan kulit dan menambahbaik kulit wajah secara menyeluruh.

Bahan Utama ;-

SPF 50, Anggur Muskat, Vital Repair Complex

Harga Youth Age Defense Moisturizer - SPF 50 RM206.25 sahaja.

5. Advanced Renewal Night Cream - Light




Ekstrak Alga laut, Anggur Muskat dan Lotus Japonicus serta antioksida lain menyokong proses pembaharuan sel kulit semasa anda sedang tidur.

Campuran istimewa ini membantu pengeluaran kolagen dan elastin membuatkan kulit ketara lebih muda, halus dan cerah.

Bahan Utama :-

Vital Repair +Ⓡ Complex, Schisandra Chinensis, Lotus Japonicus.

Harga Youth Advanced Renewal Night Cream - Light adalah RM250

Advanced Renewal Night Cream - Rich

Memulihkan kulit ketika malam dengan formula krim yang kaya dengan shea butter dan jojoba. Menghidratkan kulit jauh kedalam dan melembutkan kulit.

Alga laut ditambah antioksida yang kaya serta vitamin membantu mengecas dan menyokong proses pembaharuan sel semasa sedang tidur.

Hasilnya kulit ketara lebih muda, halus dan lebih cerah.

Bahan Utama :-

Vital Repair +Ⓡ Complex, Lotus Japonicus, Shea Butter dan Jojoba.

Harga Youth Advanced Renewal Night Cream - Rich adalah RM250

6. Radiance C + E



Dos berpaten sebanyak 20% vitamin C tulen, vitamin E serta ekstrak sel raspberry membantu menegang, mencerah dan mengurangkan garis-garis halus dan kedutan dengan begitu ketara sekali.

Radiance C + E mengurangkan jeragat, menghaluskan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Untuk kesan yang lebih baik gunakan selepas menggunakan serum.

Kapsul dos-tunggal yang mudah digunakan ini berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan tanpa pengawet.



Bahan Utama :-

20% Vitamin C tulen, Vitamin E dan Resberi

Harga Radiance C + E hanya RM412.50

Setel 7 produk dalam Youth Shaklee Skincare dengan harganya sekali. Kalau nak special price boleh register jadi ahli, ade less 20% tau. Bulan ni ade promosi best sangat!



Promosi ni valid untuk bulan ni aje. Untuk pembelian Renew & Maintain Set (Cleanser, Toner, Moisturizer, Serum dan Night Cream) atau Intensive Treatment & Repair Set (Cleanser, Toner, Moisturizer, Night Cream, Serum, Radiance C + E)

PERCUMA Shaklee bagi Facial Cleanse & Firm Device, bestnye ade alat yang lembut, selamat, selesa tuk bersihkan muka, urut buat wajah kita makin tegang gitu...Ha rege device ni rm59.90 tau, tapi Shaklee bagi free je.

Nak tahu camne nak gune alat ni, jom kita tengok video ni.





Jom grab promo super special ni, and bulan depan akan mula SST, setakat ni memang Shaklee tak annouce ape-ape kata harga naik ke ape ke

Tapi manalah tau kan, kalo harga Youth naik, hmm masak...So jangan piki-piki lagi, jom dapatkan Youth dari pengedar Shaklee Batu Pahat

wasap akak Huda @ www.wasap.my/60149209040

Terima kasih banyak-banyak sudi membaca entry ini Harga Youth Shaklee Skincare Yang 100% Semulajadi

Cari Artikel