Vivix Paling Murah Dan Mungkin Yang Terakhir | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

16 August 2018

// // Leave a Comment

Vivix Paling Murah Dan Mungkin Yang Terakhir

Assalamualaikum semua, selamat berhujung minggu. Even dah hari ke 16 promosi Vivix tapi tetap jugak akak nak share betapa penting dan ruginya kalau tak cuba Vivix sekarang. Sebab kali ni harga Vivix Paling Murah dan Mungkin Harga Murah ni paling last, Terakhir dah.

Sebab apa, sekarang GST dah takde, means jatuh harga asal sebelum perlaksanaan GST. Shaklee pulak buat promo Beli 6 botol free sebotol atau beli 2 botol less 5%.





Bermula 1 September, dah confirm goverment akan implement SST. Even sampai sekarang Shaklee tak annouce ape-ape pasal harga. In case kalau harga Vivix naik, hmm memang meroyanla sapa yang kepingin nak cuba Vivix tu tapi duk tangguh-tangguh.

Superstarz - Konsultasi Dibimbing Doktor & Pakar

Lagi satu untuk produk sepenting dan sehebat Vivix tu mestilah cari agen yang bertauliah kan, betul tak? Akak ni beruntung sebab bernaung didalam group Superstarz yang dah berpengalaman 21 tahun menggunakan produk Shaklee.

Yang paling mahal is konsultasi group kami ni dibimbing oleh doktor dan pakar nutrisi Shaklee ye, bukan cap ayam atau tengok Google!




Ok berbalik pada kisah Vivix, Vivix ni macam-macam sangat kelebihan dan kebaikkan die. Kalau sihat walafiat, sihat cergas, fit tip top, sado boleh amik Vivix sebagai langkah pencegahan penyakit kardiovaskular contoh sakit jantung, darah tinggi, strok dll.


Sakit Jantung, Darah Tinggi, Strok


Apa yang Vivix buat untuk lindungi kita dari sakit-sakit kardiovaskular (sakit berkaitan jantung dan salur darah) ni?

Kunci utama dalam Vivix ni is resveratrol. Resveratrol ni la yang membantu baiki kesihatan kita.
Untuk sakit berkaitan salur darah, Vivix akan membantu

1. Mengurangkan risiko sakit jantung dengan baiki salur darah, platelet dan lipoprotein
2. Merendahkan tahap kolestrol dan tekanan darah
3. Menghalang pengoksidaan kolestrol LDL. Pengoksidaan LDL merupakan salah satu punca utama penyakit kardiovaskular.
4. Kawal selia kelikatan darah






Banyak hal-hal yang penting dalam badan kita yang Vivix boleh tolong jaga. Tapi usaha nak tingkatkan kesihatan ni tak bolehlah harapkan suplemen je. Tuan punye badan kene amalkan diet sihat, banyakkan aktiviti harian. Dan bukan seminggu 2, tapi kene konsisten  setiap masa.

Kita boleh amik Vivix untuk jaga sel-sel badan kita, jaga DNA kita supaya makin sihat. Tahu tak, yang sakit kanser bermula dengan replikasi DNA yang abnormal?


KANSER


Sel kanser ialah sel gila yang replikat secara luar biasa dan sangat kuat ye sel kanser ni. Bayangkan sel normal punya jangka hayat is 90-120 hari. Tapi sel kanser punye jangka hayat is 360 hari. Agak-agak senang ke susah nak matikan kanser ni?

Dalam badan manusia ada 1 mekanisme yang dinamakan apoptosis. Apoptosis ni mekanisme semualajadi yang Allah beri pada badan manusia.

Iaitu sel yang rosak dan bahaya akan membunuh diri sendiri. Tetapi kalau badan kita ni tinggi 'oxidative stress', proses apoptosis akan gagal terutama kalau kanser.






Link merujuk kepada jurnal dalam gambar diatas

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22833338


Apoptosis


Merujuk gambar dan link yang akak bagi tu, Apoptosis dikesan pada sel kanser yang diberi resveratrol pada dos yang tinggi. Resveratrol ni ada kat mana ye? Ye bahan aktif utama dalam Vivix is resveratrol!


Anti Angiogenesis

Vivix juga bertindak mematikan saluran makanan yang hantar makanan pada sel-sel kanser ni. Ha sel-sel kanser ni die hidup, membesar, makin bertambah dengan adanya sumber makanan, dari mana datangnye sumber makanan tu dari kitala.

Proses memotong saluran makanan ni dinamakan Anti Angiogenesis.



Selain tu apa yang Vivix lakukan untuk halang sel kanser dari terus membiak dan matikan sel-sel kanser yang sedia ada?

Pernah tak kita terfikir kenapa kebanyakan pesakit kanser selalu detect lambat, tau-tau dah stage ke 3 atau ke 4, and ade jugak kes dari stage 1 ke stage ke 4 tu ambil masa setahun je, iye setahun sahaja!

Kenapa dari awal sel kanser waktu jumlah diorang tengah kecik, waktu awal-awal langsung badan kita tak detect dengan selsema ke, demam ke, keluar kudis ke contoh la ye, ni contoh akak sendiri.

Banyak kes pesakit tu sihat walafiat, tiba-tiba ade benjol-benjol bila bawak pergi hospital amik dah stage ke 4 kanser, ha camne tu?

Padahal sistem imun kita ni pantang ada bendasing mesti dia lawan. Ini sebabnya sel kanser ade kod protein melindungi sel kanser tersebut supaya tak dapat dikenalpasti oleh sistem pertahanan badan kita.

Sel kanser ni nampak macam sel normal sahaja pada pandangan sistem imun kita. Sebab tu diawal-awal kemunculan sel kanser badan kita tak dapat detect.

Dan disebabkan hal ini jugak rawatan kemoterapi dicadangkan untuk pesakit kanser. Nampak tak? Sebab kemoterapi dia akan matikan semua sel, tak kisah sel sihat ke sel kanser semua die bunuh.

Ok berbalik pada Vivix, apa yang Vivix akan lakukan pada sel kanser ni? Vivix akan bantu hadam kod protein yang melindungi sel kanser tu, dan proses nak buang kod protein ni sahaja amik masa 3 bulan ye!



Ingat kanser ni bukan macam sakit batuk, jerawat ke, resdung ke, bukan sakit biasa-biasa ye, pesakit kanser sedang bertarung dengan sel-sel yang abnormal, kuat, ganas dan pandai menyamar.

So untuk individu yang diuji dengan sakit kanser ni bertabahlah dengan ujian yang dihadapi, and if nak cuba Vivix tuk bantu lawan sel kanser, ingatlah takde ubat ajaib yang akan sihatkan kita dalam masa yang singkat.

Semua pun makan masa, jangan menaruh harapan terlalu tinggi, mintalah pertolongan Allah, apa-apa kaedah atau rawatan ni asbab je Allah nak tolong kita. Kalau Allah tak izin, ubat paling hebat didunia pun takkan mampu pulihkan kita.

Dan andai pulih dari sakit kanser, ketahuilah yang kanser ni boleh berulang semula selepas 2 tahun. So kene berjaga-jaga sentiasa.


Atau kita nak ambil Vivix ni tuk sihat and awet muda pun boleh. Even umo dah 40'an ke 50'an ke kita nak nampak cam 30'an je ha harus amik Vivix banyak-banyak sikit. Kunci nak muda ni 1 je, kene sihat dulu.

Kalau kita lawa, make up bagai, buat rambut lagi tapi kalo kita sakit takde maknanya nak awet muda.
Kita boleh tipu orang dengan make up sekati tapi tak boleh tipu diri sendiri bila pandang cermin tengok diri yang dimamah usia.

Penuaan ni maknanya pengoksidaan. Kalau makanan pengoksidaan makanan contoh nasik ke lauk ke means makanan tu basi. Dah rosak tak boleh guna.

Untuk manusia kita tak panggilla basi, pengoksidaan tuk manusia kita panggil tua, penuaan. So nak lawan penuaan ni memang bukan senang sebab itulah fitrah, proses semulajadi yang memang Allah buat tuk setiap benda hidup.




Camne pun cara yang kita guna tetap kita akan tua, cumanya kita nak tua camne? Nak kaki sebelah takde atau tiap-tiap minggu pergi foot dressing, atau nak sakit-sakit habis badan, tak aktif, selalu terperuk, senang naik angin.

Atau sakit sendi, nak gerak sikit je dah habis sakit 1 badan, solat confirm atas kerusi. Atau terbaring je sebab lumpuh separuh badan. Semua urusan perlu bantuan. Makan, minum, mandi, basuh air kecik, besar segala kene orang uruskan.




Semua ni kita kene pilih dari sekarang. Iye dari usia muda lagi kita kene pilih dan tentukan kesihatan kita akan datang.

Macam akak cakap tadi nak sihat ni perlukan usaha berterusan. Bukan time sakit ha semangat makan macam ubat suplemen bagai, bila dah sihat sama macam dulu bedal makan makanan kolestrol tinggi, air manis sume.


ORAC


Ok berbalik pada cerita pengoksidaan tadi, cara nak lawan pengoksidaan is kita amik atau makan anti oksida. Vitamin C dan Vitamin E memang antioksida yang sangat bagus. Tapi tak sekuat resveratrol. Kekuatan antioksida diukur dengan nilai ORAC (Oxygen Radical Absorbance Capacity).

Jom kita tengok berapa nilai ORAC pada anggur muskat, salah satu bahan utama dalam Vivix.






Nilai ORAC pada Anggur Muskat adalah yang paling tinggi berbanding sumber antioksida lain. Kalau kita amalkan ambil Vivix insyaAllah akan sihat dan awet muda. Ape yang Vivix buat untuk bantu kita kekal muda hensem dan jelita?

1. Meningkatkan tenaga
2. Mencerah dan mengurangkan pigmentasi
3. Kurangkan garis halus dan kedutan
4. Menguatkan tulang
5. Meningkatkan daya ingatan
6. Mengurangkan rambut gugur dan beruban
7. Memperbaiki tekstur kulit
8. Mengurangkan bintik penuaan.






Untuk semua mehla rebut peluang dapatkan Vivix sementara harga memang jatuh murah ni. Sebab bulan depan tak tentu lagi boleh dapat harga macam ni. Dibuatnya naik harga, dah rugi besar.

Offer beli Vivix 6 botol percuma sebotol, and beli 2 botol less 5% sampai hujung bulan ni, 31 Ogos 2018.



Andai kata kita dah lama survey nak beli Vivix, sekaranglah masanya tuk beli Vivix ni. Beli dengan saya Pengedar Shaklee Batu Pahat, confirm dapat stok fresh dari Shaklee. Tulen, asli, pure ha ape lagi?

Akak bernaung dalam group Superstarz Shaklee yang berpengalaman menggunakan Shaklee selama 21 tahun dan yang paling penting is consultation yang kami beri dibimbing doktor  & pakar nutrisi ye! Bukan semborono ikut mr Google.


Ok selain promosi Vivix, ada jugak promosi lain akak nak highlightkan dalam enty ni




Promosi Alfafa beli 3 botol less 5%, kepada peminat dan pengguna tegar Alfafa pasti anda tidak mahu lepaskan peluang best ni kan.





Ha yang ni plak offer untuk ibu dan baby. Untuk ibu-ibu menyusu, apa yang mak makan akan sampai pada anak kan? Nah amalkan nutrient terbaik ni dari Shaklee, segala manfaat anak kita akan dapat.

Untuk pembelian Postnatal Set (Vitalea, B Complex, Vitamin C, Alfafa Complex, Omega Guard, ESP dan Ostematrix)

Shaklee akan bagi free beg 'Why I Love Shaklee' Comey beg tu. Ada lagi promosi lain..




Ok ini promosi buy 1 free 1, Shaklee Baby yang sangat best, selamat, lembut dan organik. Terdiri daripada Gentle Wash, Soothing Lotion and Massage Oil.

Shaklee baby ni memang dah diuji untuk kulit sensitif. Kalau baby ada sakit-sakit cam eczema, ruam susu atau apa-apa je memang sangat disyorkan untuk cuba Shaklee Baby.

Kalau kulit baby kering, guna Shaklee Baby ni insyaAllah die akan kembalikan nutrient dan kelembapan yang optimum. Produk Shaklee Baby ni pH seimbang, diuji oleh pakar, dari bahan-bahan semulajadi dan organik.

So memang ni clearence sale, sapa yang nak cuba untuk baby tersayang boleh dapatkan offer ni.

Orait setakat tu je perkongsian akak kali ni. Jangan lupa dapatkan offer best dari Shaklee untuk bulan ni. Vivix Paling Murah Dan Mungkin Yang Terakhir. Borong terus 6 botol dapat free sebotol.

Atau if nak beli 2 botol pun boleh dapat less 5%, free register dan free post lagi. Kalau taknak celaru dengan consultation entah apa-apa, cara makan yang meragukan, kene dapatkan produk Shaklee dari akak ni ha.

Akak bernaung dalam group Superstarz, berpengalaman menggunakan Shaklee selama 21 tahun dan konsultasi dimbimbing oleh doktor dan pakar. So tak perlu ragu-ragu untuk dapatkan produk Shaklee dari akak k.

Nak contact akak senang je, tekan link dibawah

www.wasap.my/60149209040

Orait tq sebab sudi baca entri ni sampai habis...

Cari Artikel