Harga Runtuh ESP Shaklee | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

17 March 2015

// // 4 comments

Harga Runtuh ESP Shaklee

Assalamualaikum semua...ape kaba :) ?  Special entri kali sebab promosi ESP Shaklee, Zinc Shaklee dan Vitalea For Children. All time favorite product from Shaklee is ESP Shaklee and now is on sale! Semua pakat teruja terutama sekali akak :)


Kite semua maklum yang bulan depan GST dah mula, maka untuk peminat-peminat ESP Shaklee memang ni la peluang untuk simpan stok ESP banyak-banyak sebab lepas ni harga confirm lebih mahal.


Tak bestla kalau cerita promo je kan, ok akak nak share untuk kesekian kalinya ape yang best sangat dengan ESP Shaklee ni, kenape ramai sangat yang dah jatuh cinta dan asyik cerita pasal ESP je, tak boring ke, kalau dah suke memang takde istilah boring...betul.





ESP Shaklee sudah berada dipasaran selama 54 tahun, lame ke lame? Selama itulah permintaan terhadap ESP terus meningkat. Berjuta-juta manusia didunia ni sudah merasai kehebatan minuman protein soya ni, jika anda bukan salah seorang yang pernah manfaat darinya, maka rugi besar...




Tubuh kite memerlukan protein untuk pelbagai fungsi. Sumber protein yang mudah kite dapati adalah daripada daging, telur, ikan, ayam, susu, yogurt, kacang soya dan pelbagai jenis kekacang.


Otot, rambut, kulit, tisu penghubung, antibodi, enzim, hormon, sel darah merah, kolagen dan elastin dan pelbagai lagi dibina dari protein.  Protein juga digunakan sebagai sumber tenaga sebab itu sangat penting untuk kite mendapat bekalan protein yang cukup setiap hari. 16 % daripada berat badan kite diwakili oleh protein



Unit kecil bagi protein ialah asid amino. Yang menjadikan protein dari kacang soya berbeza ialah ia  mampu membekalkan kesemua 9 jenis asid amino perlu (asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh, perlu diambil dari makanan). Ini menjadikan protein soya sumber protein yang lengkap sama seperti protein dari sumber haiwan.





Ok sekarang jom kite masuk cerita tentang ESP Shaklee. Produk soya dari baka tulen bukan GMO memberikan kite tenaga yang berpanjangan. Dalam banyak-banyak produk Shaklee, ESP merupakan all time best seller. Kalau Shaklee tak buat promosi pun confirm sale mencanak.



ESP Shaklee menyediakan kesemua 9 jenis asid amino perlu (asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh, per;u diambil dari sumber makanan). Untuk setiap hidangan ESP Shaklee, ia membekalkan kita dengan 14g protein. Ianya sesuai untuk seisi keluarga, ramai yang suke blend buah-buahan campur ESP Shaklee menjadikan ianya minuman yang fresh, penuh khasiat, creamy dan yang paling penting sedappp...


Berikut adalah keistimewaan ESP Shaklee

  • Protein dari sumber tumbuhan dengan kualiti terbaik
  • Memberikan 500mg kalsium/hidangan
  • Dari baka soya tulen bukan GMO (genetically modified organisme)
  • Indeks glisemik rendah
  • Semulajadi bebas laktosa
  • Semulajadi bebas kolestrol


Terdapat banyakkkk sebab mengapa ramai rakyat Malaysia menggemari dan memilih ESP Shaklee berbanding banyak produk soya lain dipasaran. Saye suke nak share 1 audio untuk pembaca semua mengenai manfaat ESP Shaklee

Manfaat ESP Shaklee














Ada lebih 30 manfaat ESP Shaklee untuk dinikmati seisi keluarga.Boleh refer di pautan ini Promo ESP Shaklee .


ESP Shaklee Untuk Semua :)


Saya share sebuah video yang sangat informatif, menarik, best, asyik ulang-ulang tengok je. Video mengenai ESP Shaklee yang menjadi pujaan sekalian rakyat Malaysia. Enjoy!








Saye ade seorang kawan pengguna tegar ESP Shaklee dari sekolah rendah lagi sampai ke universiti dan sampai sekarang. Katenye memang takde rase penat, mengantuk dalam kelas apetah lagi. Senang je fokus



Beza sangat bile makan nasik lemak, memang mengantuk makan gule-gule pun tak jalan. Cube kite fikir, kenapa makan nasi lemak pepejal kite rase mengantuk, sedangkan ESP Shaklee, minuman cecair kite rase bertenaga, tak mengantuk dan fokus
 

Jawapan die mudah je, sebab indeks glisemik (GI) ESP Shaklee jauh lebih rendah dari nasik lemak.  Indeks glisemik nasi putih tinggi dalam 71-80, manakala ESP Shaklee cume 39 je.




GI tinggi maksudnya makanan tu bebaskan tenaga (sebenarnya gula) sangat cepat dalam darah. Contohnya makan nasi lemak memang banyak tenaga tapi sekali dia release habis semua kalori yang ada.
 

Tapi makanan GI rendah contohnya ESP ni. Dia bebaskan tenaga/gula slowly dalam darah. So badan kita dapat bekalan gula / tenaga yang sedang-sedang saja tapi untuk jangka masa yg panjang.




Untuk pelbagai testimoni boleh refer entri akak yang sebelumnya k.


Seperti yang kite semua maklum, bulan depan mulalah fasa GST. Semua barang tak terkecuali product Shaklee akan dikenakan GST. So ESP Shaklee lepas ni bukan berharga RM150 dah, lagi mahal, berapa tu saye pun tak tahu.





So inila peluang keemasan anda nak dapatkan ESP Shaklee pada harga yang sangat ekonomi. Jika anda nak lebih jimat anda borong 1 set (7 canister), dapat free membership Shaklee yang bernilai RM65 dan anda juga jimat sebanyak RM4++!! Punye banyak jimat sampai boleh bayar ansuran kereta.


Takmo piki-piki dah, jom order sekarang jugak. Boleh call/sms/wasap/telegram Huda di +6014-9209040 atau emel saye di dasyifa14@yahoo.com.


Boleh juga berhubung melalui Facebook Norulhuda Seman



4 comments:

  1. cahayacinta

    nak kurus atau nak sihat mesti ada motivasi dari sekarang..untuk kekal cerdas katanya pemakananlah dari permulannya

    ReplyDelete
  2. betul tu GST dah nak mula... baik borong ESP cepat... :)

    ps: kakak saya pun dietitian grad UKM :)

    ReplyDelete
  3. fuhh..harga memang runtuh nih. hoho..

    ReplyDelete
  4. harga runtuh tapi duit pulak tak runtuh sekarang ni mihmihmih

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen <3

Cari Artikel