Lecithin Shaklee Untuk Kurus Dengan Murah,Berkesan Dan Selamat | Pengedar Vivix Shaklee, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

25 August 2015

// // Leave a Comment

Lecithin Shaklee Untuk Kurus Dengan Murah,Berkesan Dan Selamat

Assalamualaikum dunia, apa khabar? Hari ini saya nak share tentang satu suplemen yang famous, iaitu Lecithin Shaklee. Famous sebab ia bantu turunkan berat badan dengan berkesan. Lagi special sebab harganya memang murah!


Walaupun Lecithin dah lama ada dipasaran tapi saya yakin mesti ramai lagi yang keliru macammana nak sebut perkataan Lecithin dengan betul. Sebutan yang benar ialah le-si-tin, tapi ramai yang sebut le-ci-tin. Tapi tak kesahla yang penting kami jelas dan faham apa yang customer tanya hihi...


Selain terkenal dengan fungsinya untuk memecahkan lemak. Banyak lagi tugas Lecithin pada badan kita, cuma mungkin kita tak pasti atau tak tahu pun apa lagi manfaat Lecithin selain pecahkan lemak. Dan inilah antara sebab mengapa saya sukakan produk Shaklee.




Sebab bila kita menggunakan produk Shaklee untuk 1 tujuan kita akan dapat banyak manfaat dari sudut lain jugak. Akak akan perincikan mengenai Lecithin agar anda jelas apa yang anda akan dapat dari sebotol Lecithin Shaklee.


Lecithin merupakan campuran kompleks fosfolipid yang terdapat dalam sel-sel badan kita. Ia bermanfaat untuk kesihatan fizikal dan mental. 30% daripada otak kering dan 20% dari saraf kita terdiri daripada Lecithin.


Lecithin melindungi sel-sel dan menguatkan struktur sel-sel dengan memudahkan pergerakan lemak, bahan buangan dan nutrien didalam dan diluar sel-sel tubuh.


Ok sekarang jom kita zoom pada fungsi Lecithin yang lebih kritikal untuk tubuh kita, let's check it out :)

Lecithin merupakan sumber yang kaya dengan kolina yang akan ditukarkan menjadi asetilkolin. Asetilkolin ialah sejenis bahan kimia dalam otak yang penting untuk kecergasan mental, fokus dan memori.

Jumlah asetilkolin yang mencukupi dapat mengekalkan fokus, membantu meningkatkan memori dan membantu meningkatkan tahap intelektual kita. 




Apabila tahap asetilkolin rendah, ia akan menjejaskan keupayaan belajar dan mengingati maklumat. Ha so ibu-ibu dan ayah-ayah yang ada anak yang result exam diorang boleh buat kita naik darah tinggi, so boleh beri Lecithin pada mereka.

Ibu-ibu mengandung dan menyusu pun sangat bagus ambil Lecithin untuk baby-baby mereka :)

  • Meningkatkan Kesihatan Hati
Lecithin diyakini dapat membantu hati dalam mempercepatkan aliran lemak dan kolestrol. Mengurangkan pengumpulan lemak dan menghapuskan toksin berbahaya dalam badan.

  • Membantu Mengekalkan Berat Badan dan Badan Yang Sihat
Inilah yang buat Lecithin Shaklee sangat famous dan digunakan oleh beribu-ribu marhain diMalaysia. Customer yang amik Lecithin rata-rata cakap Lecithin buat kita tak boleh nak makan banyak-banyak macam selalu. Rasa full.




Lecithin merupakan pengemulsi lemak yang membantu memecah dan mencairkan lemak. Hal ini dapat membantu meningkatkan metabolisme dan pembakaran lemak dengan lebih berkesan apabila kita sertakan dengan program diet dan senaman yang betul.

  • Membantu Peredaran Darah Yang Sihat
Lecithin membantu mencegah pembentukan lemak pada dinding hati kita dan memecahkan deposit lemak dalam salur darah dan otak. Secara tidak langsung mengurangkan tahap kolestrol dan meningkatkan kesihatan kardiovaskular.



  • Mengekalkan Kelembapan Dan Kesihatan Kulit
Bab-bab kulit ni mesti ramai orang perempuan suka. Akak sendiri kalau dengar apa-apa yang bantu dapatkan kulit cantik memang berdirila telinga ni hihi... Yela fitrah manusiakan semua suka yang cantik.


Lecithin mempunyai kepekatan asid lemak yang tinggi, hal ini menyebabkan ia mampu mengekalkan kelembapan kulit dengan berkesan. Kulit akan menjadi lebih lembap dan lembut gitu...

  • Membantu Meningkatkan Penyerapan Nutrien
Lecithin membantu meningkatkan penyerapan vitamin larut lemak seperti vitamin A, D, E dan K




Ha bagus tak Lecithin ni, bila tahu semua fungsi suplemen Shaklee ni memang rasa nak makan semua, sebab semua penting dan semua ada peranan kritikal untuk tubuh kita.

Time saya pergi Bengkel Nutrition dulu, inilah yang kami rasa nak amik semua suplemen yang Shaklee keluarkan. Sarah Nutritionist Shaklee advice agar at least dalam setahun ambil sekali semua yang ada tu.

Mungkin boleh buat jadual, contohnye bulan Januari ambil Dtx Complex dan Lecithin. Bulan Febuari ambil Vitamin C dan E...Time bulan puasa amik Set Puasa Shaklee, time dekat nak raya ambil Vivix, Shaklee Collagen Powder dan ESP.

Yela persiapan tuk raya gak, mesti hari raya nak cantik-cantik, kulit takmola ade jerawat ke jeragat ke parut jerawat ke. Hari raya ambil Set kolestrol, blok kolestrol awal-awal dari masuk dalam badan kita.

Almaklum juadah dihari raya ni tinggi kolestrol. So kita buat early preparation supaya lepas dah seronok-seronok berhari raya tak perlula kita check in ke klinik atau hospital sebab sakit itu ini...hihi...


Orait sekarang masa untuk kita share testimoni Lecithin Shaklee. Testimoni paling dekat dengan akak is my bro in law Abang Mie


Abang Mie memang bam-bam since kawin dengan kakak akak. Macam-macam cara jugak yang die guna untuk slim. Bile akak mula jual Shaklee tahun 2013, die pun cuba Set Kurus Shaklee. Dia cuba yang paling minima je iaitu Lecithin dan Alfafa Shaklee.

Tapi die cuma konsistem amik Lecithin sahaja. Disamping makan Lecithin, die seorang yang aktif, kuat minum air masak dan die tukar makan beras Basmathi. Hasilnya berat die turun dari 109 kg kepada 90 kg. Memang ketara berat die susut. Kalau tak sebelum ni memang liat nak turun.


Testimoni seterusnya adalah dibawah ini.









Orait then, sebenarnya untuk apa-apa pun masalah tak kesahla nak kurus ke, nak gemuk ke, nak kulit tanpa jerawat selama-lamanya ke, nak rambut lebat hitam macam Shah Rukh Khan ke, akak seru dan galakkan ambil set shaklee untuk bantu kita bukan single produk.


Contoh Set Rambut Gugur terdiri daripada B-Complex, Zinc, ESP dan Shampu Revitalizing Pro-Sante. Lebih bagus kita ambil kombinasi produk untuk selesaikan masalah rambut gugur daripada ambil single produk contohnya Zinc sahaja.


Kerana kombinasi produk ini akan bekerjasama menyelesaikan masalah anda dengan lebih cekap dan sempurna berbanding single produk.


Tetapi jika masih nak mencuba single produk pun kami takkan halang kerana anda sendiri decide what the best for you :)


Same goes to Lecithin, jika ingin mencuba Lecithin sahaja untuk slim pun akak tiada halangan. Tetapi akak akan advice as per Nutritionist Shaklee told me. Ambil set lebih baik instead of single item. Ok boleh?


Jika anda ingin mencuba Lecithin Shaklee untuk membantu menurunkan berat badan anda, please dont hesitate to contact me. Boleh call/wasap/sms/telegram @ Huda- +6014-9209040 or boleh juga emel saya di dasyifa14@yahoo.com atau pm di Facebook Norulhuda Seman.


Terima kasih sudi membaca entri ini :)



Jika anda lebih senang membuat pembelian sendiri dan tiada masa untuk kecawangan Shaklee, anda boleh membuat pembelian secara online, hanya klik gambar dibawah dan anda bebas membuat pembelian sendiri.


Langkah-langkah pembelian


1. Scroll kebawah dan klik agree untuk Online Ordering Agreement.

2. Tick produk yang ingin anda beli, produk yang anda tak mahu hanya untick. Apabila selesai, klik checkout.

3. Selesai memilih, anda boleh isikan butiran lengkap untuk penghantaran seperti nama, alamat, no telefon dsb.

4. Pembayaran boleh dibuat dengan menggunakan kredit kad atau debit kad, Master atau Visa. Sila screen shot atau ambil gambar resit sebagai bukti pembelian.

5. Courier service yang akan menghantar pesanan anda ialah Gdex mengambil masa 2 -5 hari bergantung pada lokasi anda.

6. Setelah produk Shaklee selamat sampai ditangan anda, izinkan saya untuk menghubungi anda bagi memberi jadual makan yang tepat dan konsultasi lanjut berkenaan masalah yang anda hadapi. Mudahkan!

7. Itu sahaja, Selamat Bershopping! Semoga anda mendapat kulit cantik yang diidamkan. :)


 Klik Disini Untuk Mendapatkan Lecithin Shaklee Anda Sekarang

           
          


Cari Artikel